saab9000 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har du tenkt til å chippe den? Trur den kommer til å dra bra vis du får gjort det=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Effektökning Original 125 hk 270 Nm KCR 150 hk 320 Nm Du får også kjøpt motorgaranti. 50 ekstra nm merkes godt. http://www.kcr.se/show_vehicle.asp?id=1015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Saab 9-3 SS har forskjellige tre forskjellige display, funksjonalitet skal jeg ikke si noe om. Displayene: Inget display i midtkonsoll: Fem linjers monokromdisplay: Full-grafisk navi-display: Samtlige 9-3 av nyeste type (2003->) har dette displayet på dashen, innhold på display kan variere: Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Oooog, glem posten min, jeg så først nå at det var snakk om en 9-3 og ikke siste generasjon 9-3 SportSedan :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toffetoff Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Kult! Gratulerer med kjempevalg av bil. Nå registrerer du deg på http://www.saabturboclub.net Skal du trimme den litt, så besøker du http://www.speedpartsnorway.com Har du bilde av gliset? Sjekk profilbildet mitt (et anonnsebilde). Skal prøve å legge ut flere bilder etter hvert Siter `01 9-3 2,2 TiD *For mange VW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toffetoff Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Var inne på Scanauto og fikk byttet SID`en på garantien. Og gjett hva? Jeg fikk satt inn SID II (den store computeren)!! De sa at de var sluttet å produsere SID I. Så nå har jeg alle funksjonene. Gratis! Snadder.. Vet ikke hvor langt bakover i årsmodell de er kompatible, men det er jo verd et forsøk hvis noen andre lurer på det samme:) Er ellers kjempefornøyd med bilen! Angrer ikke på at jeg valgte Saab igjen.. Har vært litt for mange Golf`er de siste årene ja... kiddie Siter `01 9-3 2,2 TiD *For mange VW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Er det bra skyv i bilen med diesel eller? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg fikk også byttet SID på garanti. Saab er veldig greie slik. Det skal være STCN lokaltreff på Arenum på onsdag kl. 19. Kommer du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg