Gå til innhold

Min Corrado :)

Ranger emnet


kimjean

Anbefalte innlegg

 

Takk så meget. Eneste som mangler er NOK!!! Fikk lønning på fredag, alt er borte. Uff... Kommer til å bli en tøff mnd! Men gir meg plenti med tid til å finne frem hva jeg skal bestille til neste lønning. Har du noe peiling på hvordan det ser ut ang. lys i instrumentet? Hvor mange dioder det er eller hva?

Brom brom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så meget. Eneste som mangler er NOK!!! Fikk lønning på fredag, alt er borte. Uff... Kommer til å bli en tøff mnd! Men gir meg plenti med tid til å finne frem hva jeg skal bestille til neste lønning. Har du noe peiling på hvordan det ser ut ang. lys i instrumentet? Hvor mange dioder det er eller hva?

 

det er 3 stk pærer du kan skifte ut i blåe pærer, dioder osv.

Det jeg har gjort er å kjøpe vanlige dioder med monterings holdere, borret 3 hull med lik avstand fra hverandre slik at dem lyser over hver instrumentskive.

Det er vedlig enkelt, men det er nok enklere å bare skifte ut pærene som orginalt sitter der, mener det er slik type pære som er orginalt :

40878.JPG

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er 3 stk pærer du kan skifte ut i blåe pærer, dioder osv.

Det jeg har gjort er å kjøpe vanlige dioder med monterings holdere, borret 3 hull med lik avstand fra hverandre slik at dem lyser over hver instrumentskive.

Det er vedlig enkelt, men det er nok enklere å bare skifte ut pærene som orginalt sitter der, mener det er slik type pære som er orginalt :

40878.JPG

 

Ok.. Hvorfor gadd du å kjøpe nye i stedenfor å bare bytte ut de gammle da? Hehe. Men thx!

Brom brom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Hvorfor gadd du å kjøpe nye i stedenfor å bare bytte ut de gammle da? Hehe. Men thx!

 

enkel forklaring, monterte slike plasmaskiver, men så slutta dem å virke plutselig. Ville ha lys i instrumentene og så hadde jeg tilfeldig vis noen dioder liggenes, så da bare borra jeg og monterte de ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enkel forklaring, monterte slike plasmaskiver, men så slutta dem å virke plutselig. Ville ha lys i instrumentene og så hadde jeg tilfeldig vis noen dioder liggenes, så da bare borra jeg og monterte de ;)

 

Åja, hehe. Skal prøve å få fikset det så fort som mulig! Innen en uke. Legger opp bildet så fort som mulig:)

Brom brom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

istedenfor å skifte pærene kan du bare skifte ut fargestripa som gjør lyset grønt. Pærene gir hvitt lys, så hvis du har et ark med farga plastikk, slipper du å tukle med dårlig kontakt og sånn. :P Tro meg, det er en skikkelig tuklejobb.

 

Har ikke sett inni der enda, men har en kompis som hjelper meg. Som har gjort det på sin bil selv. Han har en Audi 90 da, litt annerledes. Men vi fikser det nok:) Takk for tipset:)

Brom brom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hallo igjen alle sammen! Jeg har nå kommet så langt at jeg har planer om å selge bilen min. Grunnen er fordi jeg skal begynne på skole, i Oslo. Absolutt ingen grunn til å ha bil når det koster en formue for parkering, pluss at skolen ligger tvers over veien til leiligheten!

 

Spørsmålet jeg har er; Hvor mye tror dere bilen er verdt? Jeg har faktisk ikke hatt ork til å fikse noe av planene mine i det hele tatt. Jeg tenkte på en pris rundt 47 000 - 50 000.

 

Noen som mener noe annet? Bilen har gått 171000 ca. Og det har kommet noen småriper på siden, som jeg ikke vet går vekk om man polerer by the way. Og noe små stensprut skader foran på fangeren. Takk på forhånd!

Brom brom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!

 

Tiden har nå kommet for salg av min kjære Corrado:) Grunnen til salget er pga skole, skal flytte til Oslo!

 

Eneste som har forandret seg på denne bilen siden jeg kjøpte den er; Km stand - 171000 ca, noe små stensprut skader på frontfangeren. (Men fikk med noen flasker av fargen på bilen og klarlakk, så er ingen problem å få de vekk hvis du gidder!)

 

Spørsmålet jeg har er, hvor mye tror dere bilen er verdt? Jeg har tenkt litt på rundt 47 000 - 50 000. Bare å komme med komentarer eller spørsmål hvis dere lurer på noe :)

 

Mvh Kim-Andre.

Brom brom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår