pæren Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Har skaffet meg en 52mm turteller til bilen. Og har noen spørsmål om kobling av denne. Bak på måleren er det 5 kontaktpunkter: +, -, G og to på lyspæra. 1. Er det G som skal til coilen? 2. + og - er vel 12v og jord? 3. Hvordan skal jeg koble slik at turteller lyser sammen med de andre instrumentene? Tenker på mulighet for dimming osv. Sikkert noen glupe sjeler der ute som vet dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=138595 Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pæren Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Joda, men dette svarer ikke på andre spørsmål en det med colilen. Hvordan skal jeg koble for å få lyset til å følge de andte instrumentene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Joda, men dette svarer ikke på andre spørsmål en det med colilen. Hvordan skal jeg koble for å få lyset til å følge de andte instrumentene? klippe og koble det slik som sikkert mangen andre har gjort:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 HEI:) :) Kopler du + til pæra på en av de brune som går til lys midtkonsoll eller den brune (merket med 10)som går til rund plugg i instrument panel. Du kan også kople deg direkte på dimmeren klemme 58a:fatality: Da har du regulerbart lys på turtelleren!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SBaL Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Når man er inne på turtallsteller. Hvordan er orginaltelleren kobla opp på en førr med b230f motoren? Vurderer å ta den med meg når jeg selger bilen videre. :p Så dytter jeg i en klokke der istedet. Den går ikke på non føler ved svinghjulet vel? Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Når man er inne på turtallsteller.Hvordan er orginaltelleren kobla opp på en førr med b230f motoren? Vurderer å ta den med meg når jeg selger bilen videre. :p Så dytter jeg i en klokke der istedet. Den går ikke på non føler ved svinghjulet vel? går til minus på coil. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg