Gå til innhold

Diffbrems eller sveisa sperre?

Ranger emnet


VolvoLena

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

foringer ect får mye juling med sveisa sperre.. bilen vil også prøve å bryte seg ut i sladd om man svinger skarpt ettersom innerhjulet vil gå raskere enn ytterhjulet.. (ha kortere vei er kansje mer rett) men er en genial og billig måte å få en slapp bil til å se spektakulær ut:D kjørte endel bilcross før og hadde en 245 med B23 portet 398 topp og doble solex 45.. tipper det var ca 140 hk i den.. noen mørke kvelder snek jeg meg en liten tur ut med den og hadde oppvisning for div fjortisser.. det blei viska om 300hk og rallycross opsett lenge etterpå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveisa sperre er moro iallefall, jeg kjørte med det lenge på volvon min, ikke noe problem...

 

Men det er såklart bedre med en kjøpesperre... Du får vel bare vudere hvor mye penger du har, hvor lenge du skal ha bilen osv osv

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår