oneslow Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hei! Jeg har ett problem med min audi 90 Når jeg lar den svive på tomgang så stopper den etter ca.5 min, så når jeg kjører med den etterpå så stopper den når jeg trokker inn koblingen f.eks. når jeg er kjører å skal gire så faller turtallet fort til bånds å bilen stopper. Vist jeg lar den svive på tomgang igjen i ca 5min så er den helt fin igjen etterpå. Noen som har noen mening om hva som kan være årsaken til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen2k Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det kan verr at reg reima di er sjeiv:P heh... en kompis av meg hadde det samme problemet Siter - 91' Audi 80 2.0l 16v - 00' Audi A6 2.8l v6 Triptronic - 88' Toyota Supra 3.0 24v - 90' Toyota Supra 3.0 Turbo 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helten sjøl Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Er ikke muligens en tomgangsregulator som er gåen her da... hadde samme problemet på min bil, men det er en 5 syl. Turtallet sank gradvis nedover på tomgang, og motoren dauet når eg tråkket inn clutchen på rundt 3000-4000rpm. Siter Kjører polo Skrur på polo Jobber med polo Går i polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg