Sokki Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hvor dyrt blir det hvis man skal skifte på motor slik at R kommer ned til høyre en opp til venstre? er mye diggere feeling føler jeg... Og hva slags senkesett er passe på golf? når man frakter tunge ting innimellom. skal være utrolig stivt,men likevel deilig og kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kan du omformulere den første setningen din, fikk ikke helt med meg hva det skulle bli..? :) Angående senkesett, så er vel justerbart en vinner, da kan du skru det til den høyden du vil slik at du kan frakte last, samt at den blir greit stiv. Koster omtrent like mye som det gjør å kjøpe senkefjærer og sportsdempere (noe du må ha om du skal ha det stivt). :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hvor dyrt blir det hvis man skal skifte på motor slik at R kommer ned til høyre en opp til venstre? er mye diggere feeling føler jeg... Tenker du på reversen? Vet ikke om du får girkasser der reversen er der du vil ha den, men tror det er lettere å bli vant til den du har enn å bytte kassa. Det er et helvetes arbeid, pluss av selve kassa koster noen tusen og.. Ang senkesett, så får du jo alt mulig.. Justerbart er kanskje en tanke, hvis du vil ha det stivt.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Vel,har hørt det er trangt mellom R,1,3 iaffal er det på Golf 2 Innimellom bommer man dem første gangene ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 På Golf 2 er det vertfall det, bomgira en del med gamlegolfen før jeg ble vandt til det.. I tillegg slapp jeg å trykke ned for å komme i revers, så ikke alltid det gikk fremover selv om det var planen.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 På Golf 2 er det vertfall det, bomgira en del med gamlegolfen før jeg ble vandt til det..I tillegg slapp jeg å trykke ned for å komme i revers, så ikke alltid det gikk fremover selv om det var planen.. :D :hammer Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 På Golf 2 er det vertfall det, bomgira en del med gamlegolfen før jeg ble vandt til det..I tillegg slapp jeg å trykke ned for å komme i revers, så ikke alltid det gikk fremover selv om det var planen.. :D Sitter en liten plastikktapp der som skal hindre deg å få den i revers uten å dytte ned, billig og lett å fikse.. Men hadde samme problemet på min gamle Golf 2 :) Ble bare vant til det.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg