Trollet_ Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hei:P har kjøpt meg en drittforsterker (Uscarvor) for noen uker siden som jeg fikk brukt i noen dager før den begynte regelmessig og slå seg bynte pluttselig og ryke noe kolosalt mens jeg spilte en gang, ikke no sæli høyt heller... tengte jeg skulle returnere den til netthandelen, men gadd ikke da det ville ta lengre tid en hvis jeg fixet dette selv....så jeg de-monterte forsterkeren, og fant 1 stk transistor som var mest bare aske igjenn av. fant også noen motstander som var litt brune... så jeg lodda ut transistoren og har leita hele yen rundt etter en ny, men har ikkke funnet noe....har letet litt på nettet.... så lurte jeg på om det var noen som var så snill og viste hvor jeg kunne få tak i denne.... på den står det.: IRFZ44N 10B536K 4r 4w takker for den hjelpen jeg får Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 http://www.elfa.se Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 husk at den sikkert vil holde like lenge med en ny like kraftig transistor da... ville helt ærlig heller vurdert ny forsterker, for den der er nesten ikke annet enn søppel. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smularn Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hehe, US carvor koster 112 kroner for Netthandelen og mange andre. Det er rett og slett søppel, jeg hadde en selv en gang. Makan til skrap har jeg aldri vært borti! (med andre ord, den er ikke verdt letingen\loddingen\kjøper av nye deler) Send den heller inn til netthandelen og krev pengene tilbake. Finnes vel noe angre greier der også. Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 at ikke noen kan få dem til innkjøpspris av netthandelen og kjøpe en hel gjeng med forsterkere og se mange db en kan trøkke ut av ascarvorforsterkere og en haug med lettdrevne subber... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 vi har faktisk kjøpt inn en uscarvor amp til det prosjektet ja, hehe.... Kan jo bli moro å se hvor langt man kan dra det, må bare få tak i en netthandel sub eller 5 også ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Tror du på julenissen Zetec? en slik amp klarer vel ikke 5 subber? hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shane Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Vet du hvilken transistor det er da? Som regel har de alt på elfa, men det kan være følgefeil på den. Forsterkere er som regel "enkle" saker som er lett å fikse, men problemet er at det er nesten aldri bare en komponent som ryker. Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 nei er klar over det...men den funker fremdeles....den bare skrur seg av hele tiden... har skrevet det som står på transistoren i første innlegget:P har Elfa var vel første plassen jeg lette, skulle se i en omregningstabell men fant ikkeno tabell... hmm....synes da det er for kjipt og hive den....den funket ganske greit på et par 6" pioneer i hattehylla:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Zetec: sikker på du vil dette her? Nå kommer sikkert den godeste Einar på Netthandelen bruke det for alt det er verdt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Zetec: sikker på du vil dette her? Nå kommer sikkert den godeste Einar på Netthandelen bruke det for alt det er verdt :D Hvis testen blir verdt no? vi får vente i spennning å se:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Du ville bli overrasket over hvor mange som lar seg imponere av alt over 120 db. Ikke skal det spesielt mye til å komme seg dit heller. Dessuten må du aldri, aldri undervurdere markedsføringsinstinktet til noen som har gjort et lass penger på billig skvip ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 ble litt mye OT her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg