auto82 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Vet dere hvor de selger vakuumslanger til bil? Evt. noen som selger på nettet via webshop? Hva er de vanligste størrelsene som blir brukt på slike slanger? Innvendig diameter? Er det 4 mm, 5 mm og 6 mm? Eller er det andre mål? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Biltema har jo slanger. Tess har selvsagt slanger. Og alle disse styling firmaene har dyre fancy fargerike slanger. Vanligst dia er vel 4mm og 5mm har jeg for meg, ihvertfall på de bilene jeg har skrudd på :D Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kjøpte på Møller, koster bare 119,- kr metern. Hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kan jeg bruke all slags slanger? Forskjellige typer slanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Dette sier Honda: "Alle vacumslanger er modelltilpasset til Honda".. Hva mener de med det? Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Det betyr at de har de nødvendige bøyer og lengder tilpasset hver modell.Formstøpte slanger med andre ord. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Anbefales det å kun bruke originale vacumslanger da? Eller kan jeg bruke det jeg selv vil? Kappe til lengder selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg