Roberto Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Bilen min er overstyrt. Vil det hjelpe med 10mm ekstra spacere bak iforhold til framme? Er det mye hjelp i det? Kanksje jeg skal ta ut reservehjulet og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Overstyrt? du mener at den slipper ut baken for lett? Enkleste du kan fikse det med er fjærbeinsstag fremme, fjerne det bak, om du har det, og evt. montere grovere krengningshemmer foran. nope-mx3 (jeg vil heller gå andre veien, få bilen satt opp så den føles litt nervøs) Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Beklager, forstår ikke problemstillingen... ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Originally posted by FSR Beklager, forstår ikke problemstillingen... ;) hehe, ikke jeg heller igrunn, men så understyrer bilen min litt... forhjulstrekk... menmen, med grovere krengningshemmer bak så blir det nok bedre :D Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Med overstyrt, så mener jeg at bilen ble litt overbalansert, baken kommer før fronten! Skummelt! Men kjempegøy da:D:D:D Har fjerbenstag foran og bak, vil helst ikke fjerne det bak, tok sin tid med tilpassing og slikt... Mindre vekt bak og 10mm ekstra spacere bør vel understyre bilen litt? Det skal ikke mye til nemlig... Skal prøve uansett, kanskje jeg bør få større dekk bak og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Mindre vekt bak vil da føre til mere overstyring i de fleste tilfeller. Hvis du har kjørt HiAce på vinteren vet du hvor ille liten vekt bak er. Uansett er det kjekt å ha et reservehjul hvis du faktisk skulle punktere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 hvordan bil er det da? Jeg syns overstyring er mere behagelig enn understyring jeg (og mye morsommere). Men det er vel kanskje smak og behag. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Hvis du vil minske overstyringen må du stive opp bilen foran. Grovere krengningshemmer foran i forhold til bak er da veien og gå, og ikke grovere bak. Fjærbeinsstag vil neppe ha noen innvirkning så sant du ikke kjører Ford Sierra ;) Hva slags bil har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by Sven Hvis du vil minske overstyringen må du stive opp bilen foran. Grovere krengningshemmer foran i forhold til bak er da veien og gå, og ikke grovere bak. Fjærbeinsstag vil neppe ha noen innvirkning så sant du ikke kjører Ford Sierra ;) Hva slags bil har du? Dette svarte jeg jo i en post myyye lenger oppe :D hehehe nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Du kan jo også justere inn litt (mer) negativ camber bak. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg