Gå til innhold

MightyØ - Vectra B '98 - Høstens prosjekt!

Ranger emnet


MightyØ

Anbefalte innlegg

Alltid spennende å se Vectra prosjekter, men jeg må si meg enig med flere her - pass på så du ikke velger overdreven styling. Vectra'er kan bli grisefete med 'rett' styling som Sæther Racing (aka OmegaEVO500) sier.

 

Irmscher, Rieger og Mattig har noen fete fangere og skjørt som ikke er alt for overdrevne, men hever utseendet på Vectra'n betraktelig. Hvis du likevel skal velge mellom de du har på bildene, så ville jeg gått for den nederste frontfangeren, og den nederste bakfangeren.

 

Når det er sagt, så blir det nok et spennende prosjekt! Fete felger du har funnet. Skal holde et øye med deg i Bergens gater! ;)

 

Lykke til med prosjektet. :thumb

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19!!! Med MYE modding da :P ? Er jo ikke plass til 19 er det? Så du lager svart bil ja, jeg tenkte kjøre naturlig alufarge på gitteret, og chrome lexus foran og bak. Syns det kler sorte biler :)

 

Blir spennende å følge med på 19"ene :p

Den Raske og Den Rasende

prøv å oversett til engelsk..

Prosjekt:

Opel Vectra B '98 1.8l 16 v CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid spennende å se Vectra prosjekter, men jeg må si meg enig med flere her - pass på så du ikke velger overdreven styling. Vectra'er kan bli grisefete med 'rett' styling som Sæther Racing (aka OmegaEVO500) sier.

 

Irmscher, Rieger og Mattig har noen fete fangere og skjørt som ikke er alt for overdrevne, men hever utseendet på Vectra'n betraktelig. Hvis du likevel skal velge mellom de du har på bildene, så ville jeg gått for den nederste frontfangeren, og den nederste bakfangeren.

 

Når det er sagt, så blir det nok et spennende prosjekt! Fete felger du har funnet. Skal holde et øye med deg i Bergens gater! ;)

 

Lykke til med prosjektet. :thumb

 

 

Takk for feedback, har bestilt s2000 forfangeren og ntc's bakfanger, og sideskjørtene blir en overraskelse :P Grunnen til at jeg viker unna irmscher rieger mattig osv er fordi jeg syns dem blir litt for ordinær. Vil gjerne gjøre det så den ikke ser ut som alle andres, de minste mattig settene ser litt ut som det bare er en "sportsmodell" fra opelfabrikken, vil ha litt villere look. Men kan jo hende det blir for mye for noen :P Tror det kommer til å gå bra med det jeg har valgt nå, ikke for mye ikke for lite i min mening. :)

 

Han anslo 2 uker, det var noen dager siden. Så jeg regner med å ha dem innen 4-5 uker :P

Den Raske og Den Rasende

prøv å oversett til engelsk..

Prosjekt:

Opel Vectra B '98 1.8l 16 v CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår