Henrik H Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 kompis av meg som kjøpte den.. Den ble spandert en del penger på, nye dempere, fjærer, bremser hjullagere, +++++ Den fikk også ny litt mørkere blå metallic lakk før den ble solgt. Han fikk vel tre ganger så mye som han kjøpte den av deg for ;) men så brukte han en del penger og da.... kan se om jeg får rota et bilde av den etter ny lakk... Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Appropos gamle biler til eiere. Tok bilde av Første bilen til LupoB0y igår :) Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by Henrik H kompis av meg som kjøpte den.. Den ble spandert en del penger på, nye dempere, fjærer, bremser hjullagere, +++++ Den fikk også ny litt mørkere blå metallic lakk før den ble solgt. Han fikk vel tre ganger så mye som han kjøpte den av deg for ;) men så brukte han en del penger og da.... kan se om jeg får rota et bilde av den etter ny lakk... Så bra! Hadde vert morro å sett hvordan den så ut nå! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Hei! Han som kjøpte den i asker, hellakkerte den i blå metallikk, og solgte den til fordel for en capri... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by Bauer Hei! Han som kjøpte den i asker, hellakkerte den i blå metallikk, og solgte den til fordel for en capri... Uff da... Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Jeg så den stod parkert utenfor Holmensenteret for en stund siden. Jeg tenkte WOW - fett merke :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 merkene ble vel tatt av tror jeg.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Æsj... Syns faktisk at bilen var litt kul selv... Kosta på den en del når det gjelder dekor... :rolleyes: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Det så vi.. :p Det ser vi også når det gjelder fiesta'n :p Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by Bauer Det så vi.. :p Det ser vi også når det gjelder fiesta'n :p Hehe! Sant nok, men Poloen blir værre! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 burde jo begynne å få prosenter hos dekor-lars du nå.... var tøff den 1ern. alltid mmorsomt å se på biler man selv, eller venner har eid etter en stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by Evjen Ja enig der, mange eldre biler som er ganske ålreit. Men jeg er ingen tillhenger av gamle Granadaer med avklipte fjærer, utslitte dekk, rust som ikke engang tilhører kategorien kjeks og 5 dusin wunderbaum i frontruta som dekker til utsikten. hehe nå har du rodd deg i land et par ganger ja....:rolleyes: SI DIN MENING OG STÅ VED DEN,FOLK HAR FORSKJELLIGE MENINGER.Ikke bare jatt med og skriv det du tror folk vil like... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Den golfen har jeg sett stå et stykke utenfor Lillestrøm... Står på en bondegård...(ikke skjønner jeg hvorfor det stygge grønne fjeset kommer opp, er det fordi det skal stå b-o-n-d-e gård?) Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg