Gå til innhold

Ramme for cd spiller

Ranger emnet


VWkid

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
Jeg har ett spørsmål om det finnes ramme slik at jeg kan bytte ut den orginale spilleren med en annen.

jupp, får kjøpt ei ramme hos bilradiospesialisten. må plukke ut hele midtkonsollen for og få ut originalspillernen. den "lomma" øverst trekker du bare rett ut. samme med festet til knappene til trc og snow funksjonen. da ser du fire 10mm skruer som du bare skrur ut og tar ut spilleren.. og skrur fast ramma med spilleren istedenfor..

00 Lexus is200

04 Nissan Navara(solgt)

99 Lexus is200(solgt)

89 Audi 90(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster ca 200-250kr på bilradiospes..

00 Lexus is200

04 Nissan Navara(solgt)

99 Lexus is200(solgt)

89 Audi 90(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg er blitt fortalt at spillere som settes i IS'en bør ha egen forsterker, da høyttalerne i IS'en har 6 ohm mot 4, som er vanlig. I tillegg må IS'ens forsterker kobles ut (den ligger typisk under handskerommet, etter det jeg har forstått).

 

Jeg har nettopp kjøpt ramma, men kommer til å bruke tid på å finne riktig spiller å sette inn, så løsningen på problemet har ikke jeg ennå ;)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Høytalerne bak i min IS har 2 forskjellige ohm. En til bassdelen av 6x9" og en til diskant.

Tror det var 2ohm på bass og 4ohm på diskant... helt snålt. Skulle egentlig bare bytte høytalere bak pga dårlig diskant, men det var det bare å glemme da...

1987 Toyota Supra 2.5TT. 1991 Totoya Celica GTI. 2004 Toyota Avensis. 2002 Toyota Mr2 mk3 (x). 2001 Lexus IS200 sport (x.

)Noe du lurer på om Toyota: http://www.ts-ogn.no/phpBB3/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår