Gjone Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hei. Har nå endelig fått fin juster annlegget i bilen min:) Men har er spørsmål angående forsterkeren min. Det er en Rockford fosgate P 5002 og på den så er det sånn at emblemet til rockford lyser, men når jeg spiller musikk så blinker det ofte to lys til i emblemet, skal det være sånn? noen andre her som har det sånn? Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 RF har det med å putte masse jålelys i delefiltere og forsterkere. Både i gamle RF forsterkeren og delefilteret til RF frontsettet jeg hadde var det sånn at logoen blinket når jeg dro på litt ekstra... Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 "RF Logo with Interactive Signal Display" Heter det så fint,står på nettsidene dems. Men jeg sitter på en heller skranglete data med ei mus som høyre knappen ikke virker på, så får ikke laget noen link... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Takk for svar. Var redd for at forsterkeren kutta. Men skjønte liksom ikke hvorfor den skulle gjøre det. Men da var den siste bekymringen ute av verden:) Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg