Gå til innhold

1971 Chevrolet Camaro SS

Ranger emnet


amcars

Anbefalte innlegg

Det kan nok stemme det ja....

 

Da jeg kjøpte den, gikk den uten termostat. Tidligere eier sa da at det er bare å lufte anlegget godt når du setter inn en ny termostat så er problemet løst.... Det er ikke tillfelle dessverre...

 

Vi har prøvd altmulig for å få den til å gå med termostat, men det vilden ikke. Har byttet ut ALT, utenom motoren... Radiator, termostathus, vannslanger, vannpumpe, radiatorlokk, radiator og termostater fra 70 grader til 98 grader. Alle forsjøk misslykket. Nå har jeg kjøpt en annen motor som ligger i Bergen. Manger bare å få hjelp til å frakte den til Hamar.

 

Har montert gassanlegg i den, men dette kan ikke brukes før jeg får den til å gå med termostat og riktig arbeidstemperatur...

 

Jeg har også byttet ut styresnekka, den var tung å svinge til venstre med... Ny simring på fordelingskassa, Bærekuler foran, fjernet kroker til trekket på planet og lakkert svart helt øverst og polert felgene. Har også kjøpt glassfibertopp til den som er til lakkering. Det var en gammel sideskade på den også. Demonterte v-dør og rettet dørstolpen, og nå går døra fint. Samtidig reparerte jeg rustskadene i nerkant på denne døra og lakkerte under de røde stripene....

 

Kommer til å lage en tråd på denne bilen når den er ferdig og jeg har fått sortert alle bildene... Det ligger ute en hjemmeside om denne bilen her:

 

http://home.no.net/acnteam

 

Gleder meg til å få montert den andre motoren, bytte eksosanlegg og få den til å gå på gass. Da blir det mye morro i vinter!

1978 Chrysler New Yorker Brougham 6,6, byttes i HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår