FastOmega Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg vurderer å selge min omega 2,6i automat -92 den skal det ikke være mye rust på! Men problemet er at A-stolpe har vridd seg, så denne må byttes. Karosseri med en hel a-stolpe kan fåes med på kjøpet! Stort sett alt i forstillinga ny.. alle foringer, bærearmer stabstagledd og bremseskiver/klosser. K.A.W. senkesett på den. Tror det er 65/35 Motor er 2.6i automat med ac. Den har el-vinduer foran og el soltak. 3000 interiør og sentrallås. El. just. høyde på lysa Nye blinklys fram Kjørecomputer Har da en hel ekstra fram/bakdør og framskjerm Om det er av interesse så send pm jeg må få bort noe av det jeg har.. Den går for høystbydende over 20000,- uten felgene Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 fortsatt til salgs Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg