Nikdev Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Porsche 924 1979 mod. Selges Autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1243280 Km: 155000 Girkasse, 5trinns (Snailshell, dogleg) Nyopptrukket delskinn Nye pakning på takluke og i dører etc Bytta motor\ ny clutchog regreim Takluke Alarm (Defa) Brannslukningsappart Carerra Gt bakskjermer, frontspoiler(ikke montert) Nytt eksosanlegg (2års garanti) Meget pen bil! Pris: 37000,- Nikolai Devik 93865940 Mail; nikolaidevik@hotmail.com Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Aritg sportsbil til høstpris, Bump! Btw; Bilen er bare kosekjørt\søndagskjørt de siste 5-6år, masse nytt, meget bra stand! Ikke rust.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Denne bilen er VERDT 37 tusen! helt klart! Synd du skal selge den. Hadde jeg hatt 37 tusen hadde jeg kjøpt den. Hadde jeg hatt den hadde jeg solgt den for 60 tusen! Penere 924 skal du lete lenger etter og den sjeldene breddinga den har! uf så deiligt! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hørtes ut som en grei bil:) Hvordan er det med HK og slikt i den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Takk OmegaEVO500:) Hørtes ut som en grei bil:) Hvordan er det med HK og slikt i den da? Motormessig er bilen helt orginal, ca 125hk. Bilen veier med fører (meg) og bensin inkludert ca 1080kg 0-100 er vel på rundt 8-9sek.. Du sitter lavt og nesten "liggende" akkurat som du skal i en sportsbil. Flotte kjøreegenskaper, anbefaler prøvetur 924 er en undervurdert Porsche Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Glemte å nevne at jeg nylig har bytta Fordelerlokk, rotor, kondensator, plugger og pluggledninger Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Passer Rota-felgene dine på denna eller? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Passer Rota-felgene dine på denna eller? Nei dette er 4x108, dessuten er rota felgene for små.. Ville aldri tatt av felgene som sitter på denne uansett, Compomontiv Cxn 9x15 og 7x15 foran, De er 3-delte 1 bakfelg koster rundt 4000....... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 finnes muligheter for å gjøre noe med prisen hær eller? intressert i eventuelt å bytte deg opp i pris? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 finnes muligheter for å gjøre noe med prisen hær eller?intressert i eventuelt å bytte deg opp i pris? Nei desverre, jeg må selge bilen fordi jeg snart skal begyne å studere Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Feil/mangler? Siste eu-kontroll? (vegvesen.no skiltsøker er nede...) Kan det stemme at disse bilene er galvaniserte, eller er det kun senere modeller? Har lenge lurt på en 924 som bruksbil.. Men denne ser jo nesten litt for fin ut hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Feil/mangler?Siste eu-kontroll? (vegvesen.no skiltsøker er nede...) Kan det stemme at disse bilene er galvaniserte, eller er det kun senere modeller? Har lenge lurt på en 924 som bruksbil.. Men denne ser jo nesten litt for fin ut hehe Hei Bilen ble eu ok like før sommeren.. Ikke rust, den er galvanisert Mvh Nikolai D. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Er det denne Porsche'n det er Audi motor i? :/ Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 ny motor? kunne du spesifisert det litt nærmere? er den splitter ny? Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Er det denne Porsche'n det er Audi motor i? :/ Har da aldri vert Audi motor i noen Porscher, derav stammer blokka fra VW LT, men resten er rein Porsche. Det er mer slik at Audi hjalp til å produsere disse bilene da Porsche ikke hadde kapasitet nok! Ps. Lykke til med salget, UTROLIG flott bil. Har nesten kjøpt 924/944/944 Turbo fler ganger. (Har vell vært borti 6-7stk som det har skjært seg at jeg har kjøpt) Må ikke, SKAL ha en Porsche 924/944 en dag. Får se nå utover våren, eller kanskje sommeren. Har allerede kjøpt ny bil så må vente litt før jeg tar hjem ENDA en. :D Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg