volvokvaløya Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Har fullstendig god oversikt over hva som er hva i en turbolader,men har delt noen turboer og med intern wg ser man til stadigheter at man ikke får bort varmeutviklingen fra wg-klaffen og det da danner seg sprekk i baklokk & eksoshus,man har også liten kontroll over når wastegaten blir for liten og det med et resultat av svekket trykk og i værste fall motorhavari. Da mener jeg det er verdt pengene og lage uttaket i f.eks flensen til downpipen slik som Henrik her på forumet har gjort,som fungerer meget bra. Å sveise støypgods eller støypaluminium skal jeg være enig med er noe dritt,men det blir bra hvis man får det till. I mine tilfeller med motorbygge så er det mer snakk om montere intern WG eller bruke ekstern,Sverger mer til Turbonetics enn til Mitsu og gammle Garretter... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja, er enig der kvaløya. min turbo blir som sagt en turbonetics T304. med intern WG, om jeg ikke legger 10000 på bordet :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hvordan går det med chippinga da channah? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Men fra OT til revolver...,Channah..BSR chippene fungere veldig bra!,har ikke vært borti disse viking-chippene til turboperformance,men de ser jo også ut til å være veldig bra de også siden de har bra effektøkning og veldig rimelig pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg