aremme Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hehe såg no bra ut dette:D men kordan hadde det blitt på en heil bil? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Er 2 på Rjukan som har/ har hatt dette. Tazzen på forumet hadde en Golf 3 med det, skal ligge tråd her et sted. Og ja det ser jævlig bra ut :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hihi, var jeg som Photoshoppa de fargene på ATV'en din! :D Så jo ut som den blei bra med de fargene ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Dette lakkerte jeg: Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildre Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 er det vanskligt og lakke med flakes? mye pussing etter lakkering? hva koster det og få kjøpt flakes i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 er det vanskligt og lakke med flakes? mye pussing etter lakkering?hva koster det og få kjøpt flakes i norge? Det er ikke noe vanskeligere å lakkere flakes. Trikset er å få flaken jevnt fordelt over flatene. Dette innebærer da like mye lakk overalt. Ellers må man ha sprøyte med større dyse enn vanlig (minimum 1,7. Jeg bruker 1,8). Etter lakkinga må man dynge på med klarlakk. (5 -6 tykke strøk). Deretter må det mellomslipes og deretter masse klarlakk på nytt.. Hva det koster i norge lurer jeg også på. På ebay.com får man 170 gram for ca 250 norske kroner.. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 er det vanskligt og lakke med flakes? mye pussing etter lakkering?hva koster det og få kjøpt flakes i norge? http://www.houseofkolor.no/index2.html Ring og spør her så får du nok vite det Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildre Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 har planer om og få prøve og lakke bobla med flakes når jeg er ferdig med den..hadde vert stili på den tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 har planer om og få prøve og lakke bobla med flakes når jeg er ferdig med den..hadde vert stili på den tror jeg.. Er dette denne? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1994&postdays=0&postorder=asc&start=0 Ser jo ikke så dum ut i lakken da.. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 den bobla var dritrå!!! superfunny!! godkjent? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildre Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 nope, ikke enna..men har såvidt snakka med biltilsynet..skal ut på jomfru tur med den imårra, blir artigt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg