Quikshare Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Noen som selger/ vet hvor man får kjøpt orginale sideskjørt til Vw Golf 3 GTI av svart plast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Som sagt, Møller selger disse til en pris av 2000-2500 kroner ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Som sagt, Møller selger disse til en pris av 2000-2500 kroner ;) Hva er forskjell på disse og de orginale a? Bilde? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 tror ikke det er noe særlig forskjell fra GL til GTi sine lister... de er like booring isåfall begge to, bli kvitt dem og lakker helt ned :P imo :puke: Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quikshare Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Forslag til sideskjørt, helt enkle, som passer til resten av GTI-looken?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Rigers? ;P Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Forslag til sideskjørt, helt enkle, som passer til resten av GTI-looken?:) Originale GTi-skjørt vel. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quikshare Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Originale GTi-skjørt vel. Ja ja, klart! Men, tenkte på noe fint enkelt av glassfiber. :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg har GTI og har tatt av sideskjørtene mine.. vet ikke hvor hele de er.. men kan se om jeg finner dem og sjekke tilstanden på de om du er interisert? =) Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quikshare Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg har GTI og har tatt av sideskjørtene mine.. vet ikke hvor hele de er.. men kan se om jeg finner dem og sjekke tilstanden på de om du er interisert? =) Ja, flott! :) Hadde vært veldig fint! Bare gi beskjed hvis du finner dem?! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Den er go:) skal sjekke i garasjen imorgen jeg Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg