245 gl Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Du kan lakkere interiørdetaljer også,men mange syns det er harry,andre ikke...(kommer med litt innspill jeg:D)hehe Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg mener jeg vurderte å kjøpe en slik hvit "Classic" for ca ett og et halvt år siden, men så ble det en grå SE stasjonsvogn i stedet. Ok.. kan det ha vert denne da? Hugser du hvor bilen da befant seg ? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ok.. kan det ha vert denne da? Hugser du hvor bilen da befant seg ? Disse versjonene er nok litt sjeldne, men jeg tror ikke det kan ha vært denne. Den befant seg, og hadde så vidt jeg kan huske også skilt fra litt lengre sør - Vestfold-Telemark omtrent. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Disse versjonene er nok litt sjeldne, men jeg tror ikke det kan ha vært denne. Den befant seg, og hadde så vidt jeg kan huske også skilt fra litt lengre sør - Vestfold-Telemark omtrent. Ok, det var det sikkert ikke den samme. Jeg kjøpte bilen min på Biri, litt sør for Lillehammer... Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Her kommer det noen bilder til.... :) Bilde av motorrom! Ikke akkurat noe spesielt å se men :P Bilde av ny vinge =) Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Da har jeg fått justertbart panhardstag og montert d :) vart bra, bakakslingen er endelig der den skal være :) bilder kommer Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 heisann.. er skikkeli fin den bilen din..!! jeg vil si at det er du og ak som har de peneste volvoene oppi dalen her.. kjempe bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg