Satrixen Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Noen som har handla fra www.dekkonline.com før? Bra priser inkl moms og frakt hjem på døra! Anbefales.. Tenkte jeg skulle handle meg noen dekk til 16" mine der :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 vet om en som har kjøpt der, han kunne anbefale det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 helt konge å handle der fra!!kommer rett hjem :partyon: Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hvor mye koster det å få lagt om dekk da, sånn vanligvis hvis man ikke "kjenner noen" ? Rundt 100 kroner per dekk med avbalansering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Er vel rundt 100 kr som regel! Men noen som er litt sære, og ikke vil legge om siden det er dekk som ikke er fra dem.. Her jeg bor må jeg gi 200 kr pr dekk siden dekkene ikke kommer derfra.. Drar jeg en mil lenger så er det ikke no problem! Hehe.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 har handlet der selv.. Dekkene kom på døren etter 6 dager. meget fornøyd med det... Betalte 100kr dekket for å få det lagt om og avbalansert.. kan nevne at dekk&felg i bergen nektet å gjøre jobben da de mente det var noe billig drit jeg hadde kjøpt på internet og viss de la de om så ble det bare ubalanse i de og det ville de ikke ha noe med... Merkelig nok selger de akkurat samme dekkene selv.. bare rundt 500kr dyrere.... per stk... Toyo Proxes Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 tja, neste gang jeg skal ha dekk blir det nok med felg og da er kamerat sharif god å ha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Kjøpte 205/40/17 derfra i sommer.. MYE ubalanse i de dekke i hvertfall! Ca 150gram lodd på hver felg Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Trenger vinterdekk bare jeg, blir vel til Nankang eller noe, er fornøyd med de på sommerhjula hvertfall :) 2500 kr for dekk synes jeg går ann! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Litt OT, men kan det stemme at man MÅ ha 225-dekk når man skal ha dekk til 17" felger..?? Eller er det no tull med den siden.. hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Litt OT, men kan det stemme at man MÅ ha 225-dekk når man skal ha dekk til 17" felger..?? Eller er det no tull med den siden.. hehe Anbefalt dim på 17" er 225/45-17.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Så hvis man skal ha 17" vinterfelger så må man altså kjøre 225? Kommer jo til å kjøre ut i hver eneste sving jo.. :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Så hvis man skal ha 17" vinterfelger så må man altså kjøre 225? Kommer jo til å kjøre ut i hver eneste sving jo.. :p Går nok med 215 også, men da blir det nok feil rulleomkrets.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 205/50-17"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 woow... bestilte dekk på mandag og de kommer i morrå... men får se enda om alt er som det skal da ;) håper allle dim. er riktige og at dekkene er gode og ikke gamle elns så + for rask leveranse Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg