300ZX Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 De ligger på jobben allerede:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Aha! Jeg har litt dårlig tid når jeg ferdes slik, så vi må avtale en tid eller noe.. Send meg mobilnummeret ditt på pm så ringer jeg deg eller sender sms når jeg vet når jeg kommer innom, greit? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Var innom ralliart i går, henta noe listverk fra han dagen før der igjen, men i går ble det visst nye vinterfelger på meg.. Syns de ble bra, jeg :) Takk for en god handel, gulesider :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Ble bra det. Hvor ble det av de andre da? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Ble bra det. Hvor ble det av de andre da? De ligger ute ved trappa og snør ned.. :p Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Var innom ralliart i går, henta noe listverk fra han dagen før der igjen, men i går ble det visst nye vinterfelger på meg.. Syns de ble bra, jeg :)Takk for en god handel, gulesider :D Syns det ble veldig bra det der jeg:) Gulesider ja, hehe, hodet var litt overbelastet en stund der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Haha, ja jeg klarte ikke la være å bryte ut i latter da.. :D :D :D :D Jeg liker felgene bare bedre og bedre, har vært noen som har vært så FREKKE at de har sagt de er penere enn sommerfelga mine da!! GRRR!! spørs om jeg ikke må introdusere de frekkasene for vennene mine.. :p :thumb Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 HAHAHAHAHA:thumb Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Her har du diverse interiørtrim, bl. a carbon. ferdigskåret. Vet ikke åssen kvaliteten er, er visst no foliegreier tror jeg. http://www.vipauto.no/catalog/product_info.php?cPath=21_22&products_id=35 Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hmmm, dette så jo unektelig knall ut.. er det bare folien, eller er det med listene og hele pakka tro, eller må jeg fortsatt klistre og lime sjøl.. for dét kan bli i overkant kunstnerisk og spennende serru.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Er nok bare folien, men mulig den er ganske solid ettersom det står at det anbefales hårføner for å forme den skikkelig. Bare å bruke plenty med såpevann det. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Så var 3 ark med folie bestilt http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=764483750&n=1199147584&pn=1226672665 Dette blir spennende.. Og et par nye bilder av bilen med vinterfelgene.. greit å vite at hjelpa er VAG også, om den skulle være påkrevd.. ;) Og til slutt, noen store forkromma audiringer som jeg har liggende i hattehylla, laga de selv for mange år siden. De har en kul effekt når de ligger der, spesielt når jeg kjører under gatelys osv.. :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Flott kjerre det der ja..... Men hva bruker noe sånt på langkjøring? kontra litt små hard kjøring? Hva har du fått den opp i for å si det sånn på mila..... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Den bruker det den får, bruker jeg å si.. :D Men den er ikke så ille om du kjører pent, disse motorene drar lett serru. Har målt den til nede på 0.8-tallet(riktignok litt høyt men fortsatt 0.8) på en tur til oslo, da lå jeg å cruisa på 100+ sånn ca ned østerdalen, og kjørte forbi når jeg tok igjen biler og slikt. Men hva jeg får den OPP i..? Hehe, en del :D Har aldri målt det, men det er jo en V8, så den vil da ha litt om du pisker den.. :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Artig Stig. Men er det bare klistremerke greir du har bestilt ? Eller må du bruke sånn hårføner og shit der å? Blir moro å se resultatet.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg