Dessection Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Jeg er sinnsykt nyskjerrig på hvordan det blir med sorte lister innvendig. Har veldig lyst på det selv. Ta masse bilder, før og etter!!! Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Som sagt så er jeg veldig usikker på hvor overbevist jeg er angående de sorte listene.. Blir jo mye sort, mtp midtkonsoll og alle listene i dører og dash.. Kanskje jeg skulle prøvd noe mønster eller noe? Har du noen idé? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Jeg ville prøvd sort MATT på listene. Eventuelt som flere andre, pusse ned til Børsta stål. Lakkere de i annen farge? Sølv? Sende til forkroming hvis du liker crome. :P Mulighetene er jo mange. Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Har vært inne på tanken med matt istedet for blank ja, men er enda mer usikker på dét.. Blir nok ikke noe lakking idag likevel, vært litt action her. Men tror jeg prøver med sort blank, det er jo ikke verre enn at jeg bare lakker de om igjen senere, eller finner på noe annet. Men har ikke lyst på børsta stål lenger :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Og stoltere skal du bli, Mikkel!!! :) For nå er det igjen bare 1 feil på denne bilen, og det er varmeapparatsvifta.. Resten har jeg nå fiksa :) Er bare pusling og fiksing for tiden, men det er en god følelse å ha fått alle vinduene til å virke, fiksa takluke og det med vindusviskere og blinklys. Så nå er det bare for bdybdal å dra seg hit og montere ny varmeapparatsvifte, så er jeg i boks :) I morgen skal jeg starte jobben med å lakke innvendige lister svart, gleder meg til å se hvordan det blir..! Er redd det ikke blir bra, da.. Men man får se.!! Kanskje jeg skal maskere på ei rød stripe..? :D hakje du tenkt de oppover i sommar då, til stranda eller ka du sa, so ekkje det monge steinkasta her i frå, so då e det berre å rolle bilen din inn i garasja mi so e det fort gjort Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hehe, du skal vel ha noen bremser også, skal du ikke? :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 dei he du me å sende i posten, bli møller prisa på monteringa av vifta då Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hehe, du skal vel ha noen bremser også, skal du ikke? :D Bremser? Bestilt 11k kitet han også ? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Jepp Mikkel, ikke alle som feiger ut og trekker seg som dere to jentene vettu.. ;) Men jeg så bdybdal nevnte at han skulle gjort noe med bremsene i en annen tråd, så da spurte jeg han. Litt kompis kan man da få lov å være. :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Jepp Mikkel, ikke alle som feiger ut og trekker seg som dere to jentene vettu.. ;)Men jeg så bdybdal nevnte at han skulle gjort noe med bremsene i en annen tråd, så da spurte jeg han. Litt kompis kan man da få lov å være. :) Har ikke så mye å gjøre med å trekke seg ut, jeg har aldri sagt jeg er med :) Hadde jeg hatt 12000 til overs til noe jeg strengt tatt ikke trenger, så hadde jeg også kjøpt..heh.. Seff, bare fint å si fra:) Men så får jo den fjøsnissen MASSE penger snart da! Sååå :P Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Jeg har ikke penger til bremser, men hadde kjøpt hadde jeg hatt! Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Jeg har en caps du kan få låne..? Siden du ikke har hatt, liksom..? ;) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Sitter og grubler på listene nå.. Hvordan jeg skal gjøre det for at det ikke skal bli for kjedelig.. Ikke kommenter photoshop-skillsa mine, dette er gjort fort å gæli :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Det der ser jo riktig så bra ut!. Hvordan lager du den sølvstripa og merkene? Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Jeg har en kompis som driver et skilt og dekor-firma, han kan nok lage de. Men jeg har også hørt med en på VACN-forumet om han har noen idéer på dette. Jeg og likte igrunn det utkastet der litt, har prøvd et par andre også, med hvite striper og tekst, men det ble ikke så bra, så enda ser det ut til at det kan bli grått. Hvordan jeg skal gjøre det er jeg fortsatt litt usikker på.. Enten blir det så jeg først lakker listene grå, lar lakken tørke før jeg maskerer det jeg skal ha grått (tekst og striper). så lakker jeg alt sort og tar av maskeringen, og så har på klarlakk.. Et annet alternativ er å få laga merkene i grått, slik at jeg bare lakker listene sorte, legger på selve dekoren i form av streker og bokstaver, for så å legge klarlakk over både sort lakk og klistermerker. Slik vil de ikke løsne, men vil fortsatt få en liten "kant" rundt dekoren.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg