salms Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Jeg burde vel mere skjemmes enn å skryte av dette.. Men idag har jeg lagt om til vinterhjul og bytta varmeapparatsvifta.. WIII!!! quattroslædding er skøy!! :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelaudi Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 bilen din var JÆVLA digg!=)..hva heter de felga du har på den?=D Siter 1995 Audi RS2 2.2TQ 1995 Audi S6 2.2tq-kondemnert =/ 1993 Audi V8 4,2l-solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Sommer eller vinter? Sommerfelgene er jo RS6 replikaer. Vinterfelgene er jeg usikker på, det vet ralliart mer enn meg om.. :p Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 bilen din var JÆVLA digg!=)..hva heter de felga du har på den?=D De heter som følger: 5112817E35N1183 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelaudi Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Siden sist jeg hadde bilder av den her inne, så har jeg fått hellakkert bilen, hvite blinklys i støtfangeren og.. jah, hva mer? Har montert gule justerbare koni og senkefjører fra läsjefors(eller hvordan det skrives), på to av bildene har jeg parkert den sammen med en helt original V8, bare for å se hvor lite som skal til for å få en helt annen bil.. Og _jeg_ syns vertfall min er penere ;) Har forresten lekt litt Gud i sommer, Møller påsto at hydraulikkpumpa på disse bilene ikke lar seg overhale, at jeg måtte kjøpe en ny pumpe til over 8.000,- Da tenkte jeg som så at før jeg betaler 8.000 for ei ny pumpe, så skal jeg da for faen meg forsikre meg om at den ikke går å reparere!! Jeg plukka ut pumpa og begynte å demontere, demonterte den i småbiter og bytta ut alt av tetninger og faenskap inni pumpa, selv om jeg visste at det var innenifra lekasjen kom. Jeg monterte den etter ferdig jobb, og pumpa var potte tett. Men, det som var litt tricky var å få den helt tett etter montering igjen. Dette er vel egentlig ikke noe problem, for de som driver med slikt, men jeg glemte å smøre olje på o-ringene, så de klarte jeg å skru istykker, pluss at blindpluggene skrudde seg opp igjen så oljen spruta.. :D Men så fort det var gjort riktig, og alt var på plass, så er pumpa potte tett og den fungerer som den var ny. Totalprisen på nye deler, inkludert de o-ringene jeg måtte bytte to ganger pga brukerfeil.. Hold dere fast.. 84,- Og da fikk jeg faen ta meg med en sjokolade på kjøpet hos Abra på Lade også! haha :D Så, jeg sparte sånn ca 8.000,- på at Møller var pikk i ræv å påsto det ikke gikk, og dette er noe de aller fleste skal klare å få til selv. Eneste som er litt kinky sånn egentlig, det er å få demontert den. Men har du løftebukk og litt verktøy så ordner det seg. Siste gangen jeg demonterte den så var det gjort på et kvarter å ta ut hele dritten, inkludert airconditionpumpe og slikt. Edit: BTW, er det noen som vet å få tak i kromlist rundt grillen til denne bilen? Eller må jeg bite i det velkjente sure og bestille hel grill fra møller til 1.600,-? eller er det noen som vet om en grei måte å lage seg ei sort list som jeg kan få montert på uten at det ser jalla ut? Jeg syns det er finere med sort list rundt grillen, så lenge jeg ikke har cromeriller inne i selve grillen.. Forresten, er det noen som kan photoshoppe på en kromma grill istedet for den originale, så gjør gjerne det.. For man får vel slike pakker som man kan klippe og lime for å få montert kromlister i selve grillen? Hvor får du kjøpt hvite blinklys glass til foran? Siter 1995 Audi RS2 2.2TQ 1995 Audi S6 2.2tq-kondemnert =/ 1993 Audi V8 4,2l-solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 De finner du både på ebay og hos cac. parts for type44's (100-200-V8) eBay Motors: 90-94 AUDI V8 turbo Quattro Clear corner signal lights (item 140178907208 end time Jan-11-08 23:11:25 PST) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hallå Kuken! Bra med blinking i går ja! Jaggu kjøpt gammal Audi jeg å gitt :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Siden jeg elsker å flashe bilen min, så kan jeg jo fortelle at bilen har fått masse TLC det siste halve året! Jeg har til og med bytta bremsene jeg henta for over ett år siden! haha :D I tillegg så har jeg bytta bærearmer, endeledd, paralellstag og en hel masse jævls föringer både i for og bakstilling. Har sogar kjøpt nye 19" felger(takk til ralliart, igjen) i samme design som de gammle 18"erne.. Her er noen bilder fra sommerferien i Telemark. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyMan Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 kor du har fått bremsene dine ifra? har forsatt ufo på min, og ikkje stolt over de! Siter Audi V8 4.2 Golf 3 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 kor du har fått bremsene dine ifra? har forsatt ufo på min, og ikkje stolt over de! Les lengre bak. Gruppekjøp han ordnet fra en i Sverige.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Ikke stort som skjer her, men kan jo alltids legge ut et par bilder av bilen.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Offroad! Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Hehe, tosk :D Men joda, vet det er mange som ikke liker slike bilder. Men jeg driter i hva du og dine frender måtte synes, de bildene der ble tatt mest pga jeg ville lære meg å bruke kameraet, og hvorfor ikke ha med bilen som hovedobjekt på bildene.. ;) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hehe, tosk :D Men joda, vet det er mange som ikke liker slike bilder. Men jeg driter i hva du og dine frender måtte synes, de bildene der ble tatt mest pga jeg ville lære meg å bruke kameraet, og hvorfor ikke ha med bilen som hovedobjekt på bildene.. ;) synst no bilda va råe ej då. Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg