salms Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Jeg satte sammen noen bilder med litt lyd og andre bilder.. Se selv, jeg likte det :) (ikke kommenter at ufo'ene fortsatt er på, for ja det er de faktisk..) http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=8374 Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Bilen er jo bare helt NYYYYYDELIG men hva i all verden var det for musikk? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Thememelodien til filmen The Boondock Saints :) Takk for komplimenter på bilen forresten.. :) :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Den der var bra Stig Arne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Takk takk, Simon :) At det kommer fra deg gjør det tellende ;) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hva var greiene med 350kg bremser da? :P Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Takk takk, Simon :)At det kommer fra deg gjør det tellende ;) Ja ikkesant;) Men du skulla laget en film med bare bilen din, ikke det abdre cowboy greiene:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Tar deg på ordet jeg da, og prøver å lage en tribute til bare bilen en gang jeg får tid.. :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hva var greiene med 350kg bremser da? :P Mulig han hadde kjøpt inn så mange skiver og klosser at det ble 350kg til sammen... :? Mest sannsynlig dette da. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Bedre nå da, Simon? :p http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=8810 Ble ikke noe særlig bra da, men dette er kun bilen vertfall.. Går seriøst å vurderer å selge nå, hus og jobb tar all tiden min for tiden.. :/ Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 essa, jobben tek mykje av tida mi me, men når du he mindre å gjer då fiksa du det so he gått sønt på den tida du he jobba mykje Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Bedre nå da, Simon? :phttp://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=8810 Ble ikke noe særlig bra da, men dette er kun bilen vertfall.. Går seriøst å vurderer å selge nå, hus og jobb tar all tiden min for tiden.. :/ For en film!!:D me like:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Nabon min har slik bil :D kanskje feet synes nå jeg, hans er lik din, bare helt orginal :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 huff, denne bilen kommer snart til å våkne til liv og drepe meg.. sist helg så kjørte jeg flyttelass, altså har jeg flytta fra berkåk nå, og da måtte jeg jo flytte med meg audien. tom for strøm var den også, så da måtte det startkabler til, for bilen har ikke vært starta på 2mnd eller noe, ikke langt fra sannheten vertfall. og nå står den her ute, nedsnødd med sommerdekk og ufo-bremser.. noen som har lyst på v8? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 huff, denne bilen kommer snart til å våkne til liv og drepe meg..sist helg så kjørte jeg flyttelass, altså har jeg flytta fra berkåk nå, og da måtte jeg jo flytte med meg audien. tom for strøm var den også, så da måtte det startkabler til, for bilen har ikke vært starta på 2mnd eller noe, ikke langt fra sannheten vertfall. og nå står den her ute, nedsnødd med sommerdekk og ufo-bremser.. noen som har lyst på v8? skjerp dej dinn fjøsnisse Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg