Gå til innhold

gammel tråd fra starten av 240'en min, nå blir det oppussing.. siste side:)

Ranger emnet


totte88

Anbefalte innlegg

har nå glømt heelt av denne tråden min:P ska få tatt noen bilder.. mobilen jeg hadde bilder på ble ødelagt så må ta nye..

 

ellers så er det litt uppdates å komme med.. jeg har fått skilter til bilen.. har plagdes litt med å få motor til å gå men har kommet seg.. går litt ufint ennå.. nå gjenstår bare å rydde opp i motoromme... åsså ned med girkasse å bytte svinghjulslageret:)

 

er enda en del som gjenstår men tar alt etterhvert:)

 

PS; er interesert i å kjøpe dyser som tåler over 300 hk.. pm hvis du har:) er s60 R dyser.. kanskje noen større???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå tenkte jeg å bynne innkjøpe av 300 hk pluss oppsette som skal på til sommeren.. så hvis dere har deler liggende.. selg til meg!

 

må ha dyser, vil ha en porta 531 topp som er kosa litt med.. noen som har? ellers må jeg ha en cooler.. noen som har en fin en i alu liggende?

 

3" lmm lager jeg selv antageligvis.. hvordan får folk innmaten ut av orginale? må man ødelegge huse?

 

er også interesert i råder! noen som kanskje senker kompen litt?

 

noe jeg har glømt.. må ha chip og slikt å ja men tar det når sommeren nærmere seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henta skilta på fredag.. ikke vært å loda noe med den.. som sagt noen småting som gjenstår..

 

fikk også beskjed om at wg min er på vei så det blir litt ladetrykk:D

 

i løpe av neste uka håper jeg å få tatt den i bruk.. om jeg ikke blir videre plaget:P det er jo typisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda.. er kjørbar.. i motorommet er det reim til generator og servopumpe.. åsså kople til servopumpe.. åsså oppskining!..

 

blir vel å lade 1.2 sirkus..nå i vinter..

 

men til sommern blir det andre boller;)

 

hvordan går det med din kjerre da?

så du var ute å loda me taunusn i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. bare småplukk da altså? Er vel slike ting som er gjort på en dag ellerno ? :p

Til sommeren kan jeg tenke meg at det blir andre boller ja.. :)

 

Joda.. går greit med bilen min.. Skal ha den på prøveskilt igjen etter 14. Feb.. :p Har gjort diverse småjusteringer osv.. Du har forresten ikke 2 14" piggdekk å låne meg til styredekk? :P funka egentlig ikke så bra med sommerdekk foran.. :p

 

Var ute å loda med taumusa igår ja.. Men den er et helve##e å kjøre.. Trenger meg ny forgasser.. ! med autochoke.. *hinthint* :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda... burde være fort jort.. shininga av motoromme tar jo litt lenger tid da.. lakkering av div ting og sånt men!

 

har faktisk 2 stykk 14" på felg du kan låne jah.:) burde vel gå greit det!

tør tru det var ille me sommerdekk jah!

 

hehe.. så du er ute etter taunusdeler:O vet om en som har en stående:P vi kan sikkert komme til enighet på den jeg har stående.. du får den for vrakpant! da hele bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, du skal lakkere osv i motorrommet også? Har ikke orka å gjort noe med motorrommet mitt.. Bortsett fra tårnstaget.. :P

 

Hadde vært kjekt om jeg fikk låne de dekkene du har når jeg skal ha min på prøveskilt.. Kan jo hende du får deg en prøvetur også? :p

 

Er ute etter litt taunusdeler ja.. Men blir litt vanskelig hvis jeg kjøper din bil.. Får jo ikke vraka den med det første, å har jo ikke plass til å ha den stående.. Hmm.. :|

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska stæsje opp motoromm jah:) må jo d..

 

hehe.. ja må få sette på en tur å se at det fungere:P

 

vi kan sikkert gå en dag å plokke av litt dela av taunusn.. burde ikkje by på no problem.. må jo måkke ett år førr å komme fram t dn da:P mn d går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Du skal nok alltids få deg en prøvetur.. :P

 

Joda.. Hadde vært kjekt om jeg fikk forgasseren din + en del av støtfangeren for en billig penge, å når vraksaken er oppklart kan jeg evt kjøpe hele bilen.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare en liten dårlig filmsnutt jeg tok når jeg hadde prøveskilt for å få bytta ruta:) legger den nå bare ut! da med heelt orginal motor! lekte meg bare på en stor parkeringsplass!

 

http://www.youtube.com/watch?v=Bii0vM3Ub-8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår