Gå til innhold

Liten filmsnutt om Bilforumet! :D

Ranger emnet


Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er Ryeng'en blitt av btw?
Han skreiv vel at han har fått seg jobb, så nå sittern ikke hele dagen på pc`en :thumb
Kjekt for han :D
på tide :P

Jeg er dessverre for alle tilbake igjen; mitt sommervikariat hos Dunlop Hiflex er sørgelig nok kommet til en udramatisk konklusjon. Nå har jeg i det minste litt Dollar in mai påkket' og får kommet meg til Prix etter snus på en ukentlig basis (høye ambisjoner, eller hva?).

 

 

 

 

Mere on-topic, og et forsøk på å si noe til mitt forsvar; (nå for tiden) starter jeg sjelden og aldri dét som alltid ender med en låst tråd. Det er bare dét at jeg får hetetokter og river meg i håret over folk som (med vilje?) poster misinformasjon og holder annet relatért Helvete i diskusjoner hvor undertegnede medvirker. Fulgte du med i denne tråden er dette et perfekt eksempel på den problemstillingen jeg prøver å få frem; jeg argumentérer min sak saklig, ryddig og logisk, men blir møtt av "det verste av det verste" fra den andre leiren. Med ett er fremgangen i tråden det stikk motsatte av idéalet

 

Argument -> Counter

Repeat

 

og tråden ender i et flamewarhelvete som regelmessig sporer tilbake til denne tornen i labben; Japan VS. alle andre. Jeg blir bare så ufattelig lei av at jeg alltid må møte denne motviljen mot logikk og fornuft i alle argumentasjoner hvor jeg prøver å fremme mitt syn som best jeg kan. Det er jo tross alt denne typen diskusjoner som ligger til grunne' for et forum; man fremmer sitt syn, de andre fremmer deres og man diskutérer rundt problemstillingene til en konklusjon, enten det er enighet eller "agree to disagree" som oppnås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår