Vaux| Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 skal ha meg nytt komplett anlegg til bilen min. kan betale rundt 5000, blir dette noe å satse på? 6x9 http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1347 17cm http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=424 sub+forsterker http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1460 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 drop 6x9, og heller kjøp forsterker til frontsettet;) Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Forslag: Fusion EN-PK112 Basspakke med 12" i kasse + forsterker kr 2999,- Fusion EN-AM3002 2-kanals forsterker kr 1499,- Fusion EN-CM65 6" 2-veis frontsett kr 999,- Dette blir totalt kr 5497,- + frakt. Ved samlet bestilling får du med komplett kabelkit. Alternativt, droppe 2-kanals forsterker å kjøpe 6x9" isteden. EN-FR693 kr 699,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 nei må ha alt nytt, for det gamle er sprengt:p så den forsterkeren er bare for suben? så da går 6x9 og 17cm rett inn på spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 nei må ha alt nytt, for det gamle er sprengt:pså den forsterkeren er bare for suben? så da går 6x9 og 17cm rett inn på spilleren? Forsterkeren i den jblpakka er en 2kanals forsterker... for å drive den kassa som følger med må du brokoble for å få nok effekt, så ja, da bruker du begge kanalene bare til subben, og må kjøre høytalerene på spilleren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 nei må ha alt nytt, for det gamle er sprengt:pså den forsterkeren er bare for suben? så da går 6x9 og 17cm rett inn på spilleren? Forsterkeren som følger med kassa er kun til bassen, 2-kanaleren er ment til å drive frontsettet. 6x9" går rett på spilleren. Men dropper du forsterkeren og velger 6x9" isteden så kjører du alle høyttalerne på spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Forsterkeren i den jblpakka er en 2kanals forsterker... for å drive den kassa som følger med må du brokoble for å få nok effekt, så ja, da bruker du begge kanalene bare til subben, og må kjøre høytalerene på spilleren... ok, går det bra å bare koble høytalerene rett på spilleren, eller bør jeg har forsterker til disse også? isåfall, 2 kanal eller 4 kanal forsterker for å drive alle 4 høytalerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Det går jo greit, men om du setter forsterker på høytalerene kommer du aldri til å kjøre høytalerene på en spiller igjen;) spørs jo om du har en bra spiller eller en til 1000kroner sikkert... Men om jeg hadde vært deg ville jeg heller satsa på forslaget til Earthquake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 har dette tilsalgs for 5500+ frakt. ny kicker cvx12" sub,dual 4 ohm spoler,750w rms(dog uten kasse) Soundstream xta480.4:120wx4 i 4 ohm,(se soundstream.com for mere info.) Fusion Jonah Lomu 5.25" komponentsett,http://www.fusioncaraudio.com/products.php?region=6&action=view&product_id=79 kan love deg med dette settet så trenger du ikke 6x9 i tillegg:D Alt er nytt i eske,kun åpnet for å sjekke at det ikke var skadet under frakt!.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Det går jo greit, men om du setter forsterker på høytalerene kommer du aldri til å kjøre høytalerene på en spiller igjen;) spørs jo om du har en bra spiller eller en til 1000kroner sikkert... Men om jeg hadde vært deg ville jeg heller satsa på forslaget til Earthquake tror bare jeg kjøper en 4kanal forsterker utenom da for å drive foran og bak. blir dette bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hvis du ser oppsettet earthquake har satt opp, så bytter du ut den 2kanaleren som han satt opp, og kjøper 4kanaleren i samme serie, den er noen hundrelapper dyrere, så vil du nok bli happy;) Men tror også du vil bli svært fornøyd med tilbudet til turbokano og;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hvis jeg går for earthquake sitt oppsett, så har jeg fortsatt 6x9 bak som er sprengt. blir det denne forsterkeren istedet da? http://installbay.no/product_info.php?cPath=26_44&products_id=642 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hmmm... da spiller du uten 6x9 en måned, fram til du har råd til å kjøpe 6x9;) Men ja, det blir den forsterkeren istedenfor;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaux| Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 å når jeg kjøper 6x9, har jeg da plass til å koble disse på forsterkeren? edit: noen som har erfaringer med denne webshopen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Om du tar oppsettet til earthquake, og bytter ut 2kanaleren med den forsterkeren du nevnte selv, da har du basspakka med forsterkeren til bassen, og du har 4kanaleren til frontsettet, og 6x9 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg