Ok`n Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Har ein bil som ikkje er klar enda så gidder ikkje da betale årsavgift og forsikring for noko som ikkje blir brukt på veien noko særligt! Finnes det da noko garasje eller forsikring utenom den vanlige forsikringa...?ein slags innbo forsikring for garasjen... Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buz Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 nei, men du får brann og tyveri forsikring for uregistrert bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg har brann og tyveri på min 960 som er avskilta i vinterhalvåret. Betaler 795kr/år om jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 takker!skal ringe litt rundt å høyre imoro... ka firma brukte du btw THolandsli? Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Gjensidige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Etter 6 år er det mulighet for at det har ordnet seg.... ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg