MR_Simba Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Fikk etterhvert høre med verksteder omkring at dette ble mer å mer vanlig poloproblem! Tenkte å gjøre dere obs så dere finner lettere ut av problemet selv. Kom fra ferie etter å ha vært vekke i en måned. Stakk i garasjen og skulle starte bilen, men den kjinna bare. NEEKTA å fyre! Så fikk fyr sånn hver tredjegang jeg prøvde da. Flere symptomer er at du må feks vrikke på nøkkelen for å få cdspilleren i gang (hvis den er koblet via låsen vel å merke). Så..sliter noen med dette, så må dere skifte den elektroniske Tenningsdingsen bak nøkkelen. Siden jeg ikke husker navnet så legger jeg ut et lite bilde av saken: Arbeidet er ikke annbefalt å gjøre i garasjaen, da mann må terse av noe dill bak ratte, ja ratte og AIRbagen må av. Så vær forsiktig dere som velger å gjøre dette selv :) delen koster 350kr elr no med moms. Dette skjedde på ca 150tusen km. Håper det kan hjelpe andre etterhvert:p Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Supert innlegg! Kjekt med slike opplysninger :) Jeg hadde problemer før med at min cd-spiller ikke ville av når jeg tok ut nøkkelen, måtte trykke på tenningslåsen for at den skulle hoppe ut til posisjonen den skal være i når nøkkelen ikke er i. Har (heldigvis) sluppet det problemet det siste halvåret :D Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Dette skjedde med gamlebilen min å, smal sak å skifte den saken i grunn så lenge du har tilgjengelig en tersj:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg