Gå til innhold

Electric blue mini cooper S i Oslo og Hønefoss?

Ranger emnet


Ingrid

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Festet noe med Tor i det siste da? Lenge sidne jeg har sett han ute nå, så regnet med at du hadde dratt han med til 'the big city'.. Hehe..

 

hehe... er litt siden jeg har vært der oppe nå... Vi blir alltid så motbydelig fulle hos han... han er så hard på flaska... men blir vel ikke lenge før vi tar en tur nå.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... er litt siden jeg har vært der oppe nå... Vi blir alltid så motbydelig fulle hos han... han er så hard på flaska... men blir vel ikke lenge før vi tar en tur nå.... :)

 

Hehe, sant det.. Merket det selv.. Alltid like ufint når han finner frem whisky flaska også.. Hehe..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå en stund bak deg på vei mot Oslo i dag, Ingrid! Kjente lett igjen den bilen din;-) Klokka var vel bortimot halvfire.. Var mye trafikk så fikk ikke kjørt på siden av deg å vinket eller noe, og fjernlysene mine virker heller dårlig... Xenondritt! hehe... Men vi får ta en rånings sammen en dag da, siden begge har små, lyseblå biler:D Blir kanskje ny på meg nå da.. Men får se!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå en stund bak deg på vei mot Oslo i dag, Ingrid! Kjente lett igjen den bilen din;-) Klokka var vel bortimot halvfire.. Var mye trafikk så fikk ikke kjørt på siden av deg å vinket eller noe, og fjernlysene mine virker heller dårlig... Xenondritt! hehe... Men vi får ta en rånings sammen en dag da, siden begge har små, lyseblå biler:D Blir kanskje ny på meg nå da.. Men får se!

 

Tror jeg så deg faktisk.. Skulle hente mamma på jobb:p Men så tørte du ikke å ligge i venstrefila lengre.. pingle.. neida:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så deg faktisk.. Skulle hente mamma på jobb:p Men så tørte du ikke å ligge i venstrefila lengre.. pingle.. neida:P

 

Hehe! stemmer at jeg la meg inn... kaaan ha noe med at jeg skulle på ring3 og til storo! ;) Men kult du så meg hvertfall!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår