Type R Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Har en 2002 mod Honda civic Type R,hvordan tror folket dette vil ta seg ut?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Jeg tror det blir sølv og blått! (Eller evnt helt ok, kommer vel litt ann på resten av bilen? Synes personlig Two-Tone er skikkelig fint). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Blir bra dette vel.:thumb Med en senere anleding må du få motiv på Da blir det rått. ;) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Er ganske fornøyd selv også.........mulig jeg kommer til å gå for matt klarlakk igjen!! Grunnen til at jeg vurderer lakkering er at jeg er DRIIIIIIITTTLEI av å vaske bil!!!:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Ser veldig bra ut synes jeg. Jeg tror det hadde blitt pent med en Pinstripe i fargeskillet... Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 blir nok bra, ja.. pinstripe hadde gjort seg ! :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Blir nok bra ja, men da burde du kjøre clean stil på resten av bilen... Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Har en mistanke om at OEM sort, sølv eller den klassiske Meisterschaftweiß vil være et sikrere valg. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg