Gå til innhold

volvo 360 Turbo, perfekt vinterbil!

Ranger emnet


veilside_civic

Anbefalte innlegg

min nybygdevolvo 360 med b200k med turbo skal selges, kanskje norges eneste med denne motoren og turbo. går godt.

perfekt lekebil og ungdomsbil.

god stand

 

 

 

 

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1239343

 

 

 

hei! er detta godkjent eller? hvis det er det så er jeg inntressert i bilen din:thumb

dont race if you cant win.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, beklager at jeg ikke har fått lagt ut flere bilder, diffen gikk i stykker, bilen har stått de siste dagene, har fått ny girkasse og diff i dag i god stand. blir montert i morgen.. noen int? er ikke å nå på telefon dessverre, ikke før i morgen/onsdag.. så mail eller PM er fint, svarer så fort som mulig.

 

 

MVH Kenneth

Volvo 360 turbo selges. PM for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjort noe med bremser osv, som kan gjøre godkjenning lettere?

 

hei, har fått dette spørsmålet tidligere, så bare kopierer det jeg svarte forrige gang:

 

hei, på dette feltet blir det vanskelig for meg å love noe. men det er jo visse regler for at en bil skal bli godkjent, utslipp krav etc. jeg tror ikke utslipp er noe spes problem iogmed at katalysator ikke er originalt på denne bilen.. det som er mest problem er vel først og fremst støy nivået, kan med en gang si at dette overskrider det som er tillatt, her må det monteres en lyddemper. med tanke på effekt er det jo som du kanskje vet lovlig å "trimme" bilen med standard bremser opp til 15% over original effekt(105 hk).

så maks lovlig effekt er vel ca 122 hk. noe jeg regner med at den ikke overskrider på minimum turbotrykk(0.2 bar).

 

utover dette er det vel ingen spesielle problemer. men det aller letteste er å ringe biltilsynet å høre, de kan nok gi deg svar på det meste.

men kort oppsummert, får du slengt på en lyddemper vil jeg tro det kan la seg gjøre.

men jeg kan på den andre siden ikke gi noe garanti eller lignende for dette.

MVH kenneth

Volvo 360 turbo selges. PM for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår