Audi-S4-Biturbo Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Har lyst på en rød TME.. Noen som et om det er noe å spare på import av en? Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Har lyst på en rød TME..Noen som et om det er noe å spare på import av en? Er vel bare og se på autodb og sammenligne med utenlandske sider det... Avgifter regner du på http://www.toll.no Men med den signaturen din, spesielt den første setningen så ser du vel på feil bil eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 ROTFLMAO,,,Godt poeng...men bilen min vurders solgt.. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[]_ []D Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 lite verdig å ha en sånn bil når man har sånn sigg da :P men ingen kritikk Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ROTFLMAO,,,Godt poeng...men bilen min vurders solgt.. Men var det ikke du som aldri skulle selge da...? :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Men var det ikke du som aldri skulle selge da...? :shake godt sagt...jeg vurderer...men det er så vanskelig å finne en erstatter.Alt er til salgs hvis prisen er den rette..:) Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Har lyst på en rød TME..Noen som et om det er noe å spare på import av en? sjekk ut http://www.extreme-carzs.se. De har mye pent og er veldig behjelplige med alt som trengs Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Er det noen her som har kjøpt bil fra extreme carz? har fått en fin pris av en bil fra dem. så lurte på om d va noen som kunne hjelpe meg litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 eg og lurer på extreme carz . kossen er dei og kjøpe bil av ? noen med erfaringer ? :) Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg har maila litt med dem ang evo6 v.styrt Jada dem sku skaffe priser v.styrte biler... Hørte aldri noe mer...... Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg