Gå til innhold

kjøpe bil etter militæret

Ranger emnet

xanakor

Anbefalte innlegg

hei.

etter å ikke hatt bil på en stund ( r.i.p volvo ) så har jeg funnet ut at uansett så skal det bli bil etter militæret.

jeg er ferdig i militæret september neste år.

prisklassen jeg ser i vil ligge rundt 40k.

kriterier:

bakhjulstrekk

ikke volvo 240 ( har allerede hatt det)

grei motor (med mulighet for mere snæx)

finnes "styling" til bilen (ikke voldsome plastikk kit, men greie saker)

har sett litt på opel omega b, men er åpen for det meste av forslag. men ikke over 45000.

mvh

stian

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har uansett ikke planer om å bruke mere enn maks 45-50 på bil, har mere penger så d skal det ikke stå på :P

saken er ogaå den at det kan hende at det blir kjøpt litt før jeg er ferdig om jeg får meg militærtjeneste på værnes ettersom jeg bor i trheim.

må si jeg fikk nærmest hekkeslep når jeg så han som kaller seg 960 på forumet sin volvo 760 da, noe av det fineste jeg har sett når det gjelder volvo. hadde vært arti med noe liknende. menmen

det kommer også sikkert til å bli lagt endel penger i bilen ettersom min stefar er bilgud og kan gjøre det aller meste med motorer.

alt av forslag taes imot med takk :D

mvh

stian

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunenn til at jeg ikke skal ha tvåførr er at jeg har allerede htt en, å kall meg gjerne sær, men jeg vil prøve ut my annet.

hvordan er det å skaffe turbo til en omega 2.5 v6 da?

eventulet hvor ekstremt mye cash må ut for å få ut rundt 250 gamp av en 740 turbo?

mvh

stian

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider