xanakor Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hei. etter å ikke hatt bil på en stund ( r.i.p volvo ) så har jeg funnet ut at uansett så skal det bli bil etter militæret. jeg er ferdig i militæret september neste år. prisklassen jeg ser i vil ligge rundt 40k. kriterier: bakhjulstrekk ikke volvo 240 ( har allerede hatt det) grei motor (med mulighet for mere snæx) finnes "styling" til bilen (ikke voldsome plastikk kit, men greie saker) har sett litt på opel omega b, men er åpen for det meste av forslag. men ikke over 45000. mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hva med at du prøver å spare så mye du kan, og heller finne bil når du vet nøyaktig hvor mye penger du har. Ting endrer seg på et år vettu, ingen vits å sitte her å gjette på hva du vil ha om et år :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 jeg har uansett ikke planer om å bruke mere enn maks 45-50 på bil, har mere penger så d skal det ikke stå på :P saken er ogaå den at det kan hende at det blir kjøpt litt før jeg er ferdig om jeg får meg militærtjeneste på værnes ettersom jeg bor i trheim. må si jeg fikk nærmest hekkeslep når jeg så han som kaller seg 960 på forumet sin volvo 760 da, noe av det fineste jeg har sett når det gjelder volvo. hadde vært arti med noe liknende. menmen det kommer også sikkert til å bli lagt endel penger i bilen ettersom min stefar er bilgud og kan gjøre det aller meste med motorer. alt av forslag taes imot med takk :D mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 turbo er jo en fin ting da :D sitter å ser litt på volvo 740 og 940, men er litt redd for bnsinforbruk, tross alt brukte 244'n min til vanlig 1,5-2,5 liter på normal kjøring.... normal hvordan er det med turbo til omega b? både 2.0 16v og 2.5 v6 mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 740'n veier jo ikkenoe mer enn det 240'n gjør... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Omega 2.5 V6 er en veldig fin bil. diff bake også ;) Den er også veldig fin å kjøre langkjøring med og en bil bestemor også kan like :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 grunenn til at jeg ikke skal ha tvåførr er at jeg har allerede htt en, å kall meg gjerne sær, men jeg vil prøve ut my annet. hvordan er det å skaffe turbo til en omega 2.5 v6 da? eventulet hvor ekstremt mye cash må ut for å få ut rundt 250 gamp av en 740 turbo? mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg