Stingah Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hei Jeg har litt steinsprang her og der på bilen. Så lurte jeg på de stiftene som man får kjøpt hos Møller er noe til tess? Hvor lenge holder det osv? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 jobber på møller men har aldri hørt om steinsprang før :P Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Haha.. Ok, små hakk fra stein som spruter opp når man kjører? Kapich? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 jobber på møller men har aldri hørt om steinsprang før :P Da må du være både døv og blind.....:) , er et helt vanlig synonym for steinsprut.. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Kan ikke helt forstå at en person fra Møller ikke har hørt om det. Men når sant skal sies så har jeg ikke mye pent å si om de som jobber på Møller :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Sånn type "leppestift" til lakken du mener? det har jeg brukt og syns at det funker greit på små steinspruter og riper.Mye lettere og bruke det enn å gå med sånn "touch up" pensel,men på større steinspruter/riper er nok sistnevte det beste:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Ja er slik leppestift ja. Man får dem på møller med fargekode og alt :) Snakker ikke om den møkka fra turtlewax.. Latterlig spør du meg. Testa det på en gammel rød merce.. Funka heller, ja, elendig Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg