Øyvind Ryeng Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Øyvind: hvor mange slike civic'er tror du honda hadde solgt om den veide 900kg og fikk 1 stjerne i NCAP test? ikke sikkert den hadde fått lov komme på markedet en gang. sikkerhet og forurensing kommer først idag, slik er det bare.. men jeg skjønner deg godt Øyvind, jeg savner og en honda som har 100% fokus på prestasjoner. [...] Jeg tror de kunne solgt en hel del av de her til lands; jo mindre vekt, jo mindre er det å skattlegge ;) Men sånn er nå en gang bilverdenen i dag; mest mulig bling for Krona; ingen bryr seg vel om at utstyret veier ned bilen lik betongstøvlene på den stakkaren som ikke klarer å betale beskyttelsespengene til KingPin'en. Og det hjelper heller ikke med ~220 BHP under panseret når man blir forbikjørt både på strekkene og i svingene av bilene som ble bygget på ei tid der aircondition var den villeste VIP Status. Ett lyspunkt er iallefall at ikke alle er borte og at man fortsatt har et valg; da snakker jeg i all hovedsak om Lotus. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Øyvind: hvor mange slike civic'er tror du honda hadde solgt om den veide 900kg og fikk 1 stjerne i NCAP test? ikke sikkert den hadde fått lov komme på markedet en gang. sikkerhet og forurensing kommer først idag, slik er det bare.. Den enkle veien kanskje. Både Mazda og Toyota klarte å lage en etterfølger til MX-5/MR2 som tilfredstiller både sikkerhet, utslippskrav og andre kjipe ting men samtidig beholde/forbedre de sportslige egenskapene inkludert vekt. Men nå er jo de sportsbiler da og ikke en oppjazza konebil. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Nå har jeg faktisk hørt at denne skal komme i en ribbet lettvekts utgave, så da finnes det kanskje håp likevell.. er nok ikke snakk om flere hundre kg, men litt hvertfall.. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ser den dumme spøken med den PS-modda honda'n er feid til side og "The Real Thing" er avduka her :) Btw: må innrømme at designet på de nye honda'ne er litt vanesaker :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har allerede blitt vant til den, og skal pokker meg ha meg en når den lanseres til våren :D Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Accord jævel Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hærlig... men det er faktisk mulig å lette litt ppå vekten med å ribbe den litt selv vet dere...=) Siter Accord 1990 2.0 D bli itj fart uten bart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg