Bullit Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 nice! Grattis igjen! Er det stort oppmøte på Heliporten på onsdager altså? hmmm, skuff det ikke er slikt liv i kr.sand :( M40 motoren er forsåvidt 1,8l 8v. har ingenting med is motoren å gjøre, men la oss ikke ødelegge denne tråden også:D IS powahhh :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Pen bil. Men dropp for all del å kjøre med tåkelys og nærlys samtidig, slik jeg desverre ofte så deg med Preluden :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Originally posted by tekNetium Pen bil. Men dropp for all del å kjøre med tåkelys og nærlys samtidig, slik jeg desverre ofte så deg med Preluden :( Problemet med luden var at tåkelysene (strobene) stod konstant på fordi det ikke fantes bryter til de;) Og at jeg manglet parklyspærer, men men, luden er levert inn. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Originally posted by tasse HVIS han skal bytte fangere og sette på sideskjørt senere ville det vært bortkasta penger/arbeid å lakke den helt ned. Bare en tanke... Og det skal han :D Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Originally posted by Phantom Jepp, startet bare en ny tråd istedet for å fortsette på den andre=) Her er noen bilder rett etter jeg har hentet den, er jo ikke kommet igang med noe enda.. grattis med med ny kebabb tralle...;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøgge Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 hvordan i alle dager bullit har du fått motoren så pen? plukka fra hele greia å pussa i noen månder? Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Er noen timer i motorrommet ja, har fremdeles litt jobb igjen på toppdekslet. For de som vil kikke mer : http://home.no.net/nattvig/Bullit.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 synd at E36 ikke har den gamle gode panseråpningen som E30,e32 og e34..samt eldre.. hvor at panseret vippes fram.. det er qlt :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg