golfrider Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Time will show! Var på værste i går, ble bare en liten tur.. Demonterte ventiler i begge toppene: Og en liten del som skal på bilen, faktisk den første (og siste?) sponsede delen! Stor takk til Polardego Motorsport for denne lille lekkerbiskenen! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Da ble det noen timer på værste i går også.. Begynte å fikse litt opp i motorrommet. Begynte med å fjerne braketten til spylervesketanken. Denne ble sandblåst og grunnet slik at jeg kan feste den et mer egnet sted senere. Batteriholderen ble også fjernet og delene gikk rett i søppeldunken. Kommer til å plasere batteriet i bagasjerommet etter hvert. Til slutt brukte jeg brunox og grunning på det bare metallet slik at jeg slipper rustdannelse ettersom jeg regner med at det tar litt tid før det blir lakkert! Fikk også grunnet innerskjermene og pusset/smørt på brunox på det området jeg enda ikke hadde behandlet. Skal la det tørke skikkelig så er det på med "gugge ala tectyl" og vips: Ferdig! Nye skjermer hentes på vei hjem fra jobb i dag.. Disse settes ikke på før jeg er ferdig med motor, har testmontert den i motorrommet og sveiset på ny frontplate. Dette tar sikkert også litt tid ettersom jeg må lære meg å sveise først! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 en liten del som skal på bilen, faktisk den første (og siste?) sponsede delen! Mulig jeg er dum, men hva er det for noe? Oppbevaring av kasetter? Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Da er du ikke dum.. det er til kasetter ja.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Da var skjermene i hus.. Gleder meg til å få satt dem på! Gidder ikke å borre hull til blinkerne for hvem trenger vell det?;) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg må vel si at forventningene til hva jeg skulle få gjort i romjulen kanskje var litt i høyeste laget! Utrolig mye tid som forsvinner til familie, mat og drikke.. Men jeg har da fått gjort noe! Har fokusert på motorrommet der det er blitt (delvis) vasket, rust behandlet og preppet før grunning. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ser utrolig bra ut dette ! fortsett med bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Er det bare meg eller er du litt tidlig ute: Jeg må vel si at forventningene til hva jeg skulle få gjort i romjulen kanskje var litt i høyeste laget! :wonder: Dette blir bra! Skal du ha P-slots på bilen når den blir ferdig? Hvor breie er de? (Hadde det ikke vært fett med bredda p-slots så du fikk litt strekk..) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 du må lese det som står i børjan.. Ikke bare se på bilder:) P-slutsene har faktisk strekk i dekka.. med 6" bredde og 165-60 gummi blir det en liten strekk der ja. Nei, jeg skal ikke ha dem på bilen (som jeg har skrevet før), de blir nok i smaleeste laget. Vil du kjøpe dem kanskje? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hvor handlet du di forskjermene ? bra passform ? betalte mye ? kult prosjekt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ser bra ut dette. skal følge med:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 du må lese det som står i børjan.. Ikke bare se på bilder:) Jammen det var så fine bilder:uhhmmwhat?: Jeg skal ikke ha noen p-slots, har akkurat kjøpt inn noe smått å breit til bruksbilen..... (kan ses i oldschool felg tråden...) Men da kommer neste oppdatering imorgen, da (Fra påsken det eller;)) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 skjermene er handlet på møller. det kostet skjorten og slipset, men jeg håper det er verdt det med tanke på arbeid med å få det til å passe skikkelig! Neste oppdatering kommer i morgen ja, husker ikke helt om det er fra påsken:) Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 du vil ikke ut med en pris så jeg slipper å ta hele den runden bare for å få en pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 1330 pr stykk med rabatt.. Hva du må betale i Tromsø har jeg ingen anelse om. Kjøpte dem på møller ryen Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg