Gå til innhold

Egget i VG idag....

Ranger emnet


OSR

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

greit å dra på, men kanskje greit å varme opp dekka og bli litt vant til bil og bane først... syns det var rimelig driti ut... beviser at det spiller ingen rolle hvor mye penger du har, så lenge du er talentløs...

hadde vært litt kulere å sett den ta noen runder i lav hastighet for så å dra på mer og mer...

feit bil!

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Media sier bilen er verdt 7.5 mill. Antar det er når alle avgiftene til staten er betalt. Noen som kan bekrefte att Sharif har betalt inn avgiftene? Bare lurer siden han kjører med klistermerke. Burde jo hatt skilter og skikkelig forsikring på bilen. Ikke att det hadde hjulpet på bane men...

den skal på skilt ja .. han ar same problem som vollvik hadde når han fikk sin CCR

den bilen er ikke helt godjent for norskeveier.. må innom mye før de får skiltr i norge

selv om det er den mest norske bilen som er laget (med tanke å at en norman eier nesten hele fabrikken og CCX er designet i norge)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å vær så jævla voksen a folkens... 80% eller mer av folka her vil ha tøffa seg greit, om de hadde hatt en sånn ekstrem bil, å viste at hele gatebil stod å så på!

 

tror jeg hadde tenkt meg om litt før jeg hadde gitt flatt jern med en så dyr bil... spesielt med tanke på hva forsikring som er på den... hadde jeg hatt en sånn hadde jeg meldt meg på det kurset de tilbudte han... akkurat som jeg skal ta banekurs på mc til sommeren.

men absolutt bra at bilen blir brukt, men han burde kanskje kjøpt seg en matchbox hvis han har tenkt seg flere ganger i sandkassa. :thumb

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår