Gå til innhold

Steetmeet i Lillestrøm.

Ranger emnet


YellowFever

Anbefalte innlegg

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke man trenger pull for å skjønne at Ingierstrand er favoritten, også er det et sted for oss selv, selv om det er veldig sentralt i samma slengen...

 

Ingierstrand har jo slått alt annet jeg har vært med på, så hvorfor ikke Ingierstrand igjen, var jo snakk om et høst treff. Da kan jo dette være sommer avslutting der nå ! Her er kart

IMG_0577.jpg

Bildet er tatt fra plan 2 'burne plassen' tatt tidlig på kvelden, og er allerede kø inn og om å finne en ledig plass allerede :lol: Jeg stemmer Ingiern som mange andre her!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man trenger pull for å skjønne at Ingierstrand er favoritten, også er det et sted for oss selv, selv om det er veldig sentralt i samma slengen...

 

Ingierstrand har jo slått alt annet jeg har vært med på, så hvorfor ikke Ingierstrand igjen, var jo snakk om et høst treff. Da kan jo dette være sommer avslutting der nå ! Her er kart

IMG_0577.jpg

Bildet er tatt fra plan 2 'burne plassen' tatt tidlig på kvelden, og er allerede kø inn og om å finne en ledig plass allerede :lol: Jeg stemmer Ingiern som mange andre her!!!;)

 

Hey, jaggu ser jeg ikke familievogna vår også :)

"Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach

 

quattro familieræser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingierstrand absolutt!!

 

Da blir det prøveskilter på yota`n nok engang. Kom bort til meg om dere er interessert i en billig toførr...

 

[edit]: Eneste som er litt synd er at belysningen på parkeringen slår seg vel av ved en 11 tida eller noe sånt? Eller tar jeg feil?

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår