tersomme Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Heisann, Har en golf 2 som fusker ved kald motor, og får ettertenninger... det er en 86 mod 1,6 liter. Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 høres ut som om du skulle fått juster tennningen din . Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Den går på veldig høyt turtall på tomgang også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Det kan være forgasseren din som tuller. Og det er vel noe av det største faenskapen som er laget. Kjekke til de begynner å tulle - men da er de håpløse. Ser jo ut som et melkeanlegg i en fjos så mye slanger å drit. Men prøv med å få tenningen justert - å så justerer du ned tomgangen med en 13mm fast nøyle på baksiden av gasseren på venstre side når du står å ser på den . ( på en rund sak der ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Hvordan får jeg løsna forgasseren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 ta av luftfilter boksen.. så tror jeg det er 3(??) skruer bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Stemmer nok at det bare er 3 skrur,,, men det er jo umulig ok komme til,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 ? er da ingen problem... bruk skralle...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by tersomme Heisann, Har en golf 2 som fusker ved kald motor, og får ettertenninger... det er en 86 mod 1,6 liter. Noen som vet hva det kan være? Hadde akuratt samme problem med min... er noe som heter voks ventil eller ett eller annet som inneholder ordet voks :) som gjør dette.. vet ikke for jeg krasja bilen før jeg fikk fikset det Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 helt sikker på at det er 13mm skruen på baksiden som er til å justere tomgangen????? Prøvde å skru på den, men merket ingen ting! Har byttet forgasser også, men samme problemet på denne! Noen andre teorier?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg