texx Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Halla, rå bil :) men du hvor store felger har du på bilen nå og hvor mye er den senket? den er senket ca 50mm nå, og er 17" felger med 225/45/17 dekk Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Har selv vurdert den leppa der, men syns den var så stygg når den lå for seg selv. Men på bilen var den jo knall :) Er det gitter inni den leppa? Syns leppa er fin jeg :) men dyr hehe.. er ikke gitter i den.. men kan sikkert sette inn gitter vis man har lyst. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Veeeeelig fin bil, likte fronten med lyktene, grillen osv. veldig bra! Er ikke forsikringen ganske så høy for en ungdom på en slik bil? Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Sinnsykt pent! :) Sleng ut bilder så fort du får på felger, gleder meg. :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Veeeeelig fin bil, likte fronten med lyktene, grillen osv. veldig bra! Er ikke forsikringen ganske så høy for en ungdom på en slik bil? Jeg er 22år og betaler 13-14.000Kr i året med full kasko.. så er litt men syns da alt er dyrt å forsikre når man er under 23 :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Sinnsykt pent! :) Sleng ut bilder så fort du får på felger, gleder meg. :D Takk for det :) Ja, skal legge ut bilder når jeg får felgene :) men ble ikke svarte felger likevel :( var så lang ventetid på svarte felger, Ringte rundt til mange men ingen som hadde felger jeg likte som var i svart.. Så får felger neste Tirsdag som er sota/grå med blank kant.. så får jeg teste de å se ossen det blir. blir det ikke bra så får jeg bestille noen svarte å selge de igjen :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Jeg er 22år og betaler 13-14.000Kr i året med full kasko.. så er litt men syns da alt er dyrt å forsikre når man er under 23 :) okay, syns ikke det var så altfor galt igrunn.. jeg som har en helt vanlig golf 3 1.6 betaler jo nesten 11 000 med full kasko med 20%. du har jo iallefall hestene du betaler for.. he he men nok en gang, najs bil! har sååå lyst på en golf 4 selv, iallefall når jeg ser din! Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 I deg hentet jeg felgene :) syns de ble helt greie, men skal nok ha noen som er svarte med tiden :) Skal få Spacet de ut litt på Lørdag så blir det bra :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 ÅÅ mamma det ble PENT!! Akuratt sånn jeg vil ha min oxo:popcorn Bare få på noen sideskjørt nå? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Synnsykt Peeent! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 takk for det :) ja, har tenkt litt på r32 sideskjørt, vil værtfal ikke ha noe brutale greier.. Eller er det noen andre her som har no forslag til sideskjørt som er ikke er store.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 R32 eller GTI jubileums skjørtene er rimelig cleane =) Sett på dem selv.. Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Mykket bra! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoTriX Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Fett stuk! Ikke overdrevent, bare rent og pent :) Hva gjorde du med hullet etter viskeren i bakruta? Siter 2000 Peugeot 406 Break HDIKjør hardt, kjør stil -kjør dieselbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 mange takk :) koselig å høre.. blir nok r32 eller jubi skjørter ja.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg