texx Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Kult.. Endelig noen som IKKE har panserforlenger men sveiser igjen halvmånen :) hehe ja :) nesten alle som skal gjøre noe med bilen sin sveiser på forlenger :) syns det er utolig pent bare å få bort den halvmånen der jeg. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Nå har jeg vært borte hos lakkereren å tatt en titt på bilen :) den var ferdig lakkert så jeg skulle få hente den i morra :D Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 legger ut ett par bilder å jeg :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 yes yes very niiice! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 yes yes very niiice! takk for det :) gleder meg som en liten unge til å få montert alt å se ossen den blir da :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hvor er bildene? :/ u fix! :) Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 takk for det :) gleder meg som en liten unge til å få montert alt å se ossen den blir da :) Det tror jeg på! gleder meg selv til å få bilen min sånn skiekklig størken og ta den ut for en spinn! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hvor er bildene? :/ u fix! :) ser du de ikke ? :) skal ikke være noe galt med de tror jeg Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 ser du de ikke ? :) skal ikke være noe galt med de tror jeg Såg de i IE.. Opera som ikke vil være på lag! :b Men, kommer til å bli veldig bra det her! Får vel huke tak i en sveiser jeg også! :P Bra du ikke tar badlooken, ikke så hypp på den..(sorry til dere som har) :) Samme interiør som meg også, liker det veldig godt! :) Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Såg de i IE.. Opera som ikke vil være på lag! :b Men, kommer til å bli veldig bra det her! Får vel huke tak i en sveiser jeg også! :P Bra du ikke tar badlooken, ikke så hypp på den..(sorry til dere som har) :) Samme interiør som meg også, liker det veldig godt! :) ok :) ja håper det blir bra :) ikke så glad i badlook jeg heller.. syns det ser mere røddig ut sånn den er nå :) og intriøret er godt det :D hehe Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 nå har jeg starta på Monteringa å er snart ferdig :) Håper på å få nye felger til uka igjen.. :) legger ut ett bilde jeg: Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 MEGET pen.. Skikkelig clean og fin.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 MEGET pen.. Skikkelig clean og fin.. takk for det :D blir vel litt mere helhet i det når jeg får på svarte felger med blank kant, Gleder meg til å se den helt ferdig :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Har selv vurdert den leppa der, men syns den var så stygg når den lå for seg selv. Men på bilen var den jo knall :) Er det gitter inni den leppa? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Halla, rå bil :) men du hvor store felger har du på bilen nå og hvor mye er den senket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg