Gå til innhold

Audi TT Extreme på Voss

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

Ja han skulle vell teste ett 100 hk nos annlegg for første gang, så kan vell bare skylde seg selv:D

 

Det har jeg hørt, kan ikke bekreftes:)

 

Samme her, er bare rykter da, kan heller ikke bekrefte

Audi A4 2.8 Quattro

XAudi 80 1.8e Quattro

XAudi 80 1.8s

 

Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

e han so har hatt begge to ja.

 

ette ka eg har hørt, er det samme person som har styla både TT-en og golf firaen.

 

tror ikke at det er han som kjører den rosa golfen. Som for øvrig er en VR6

er ikkje han nei, han har berre hjelpt han litt me EU-gokjenning å sånt, for den va jo heilt kaputt når den kom til voss, nett så vidt han kom seg heim att når han hadde vert østøve å henta han.

VW Golf 3 1,9 TDI (solgt)

Saab 9-3 2.2 TID (solgt)

VW Golf 1.8 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

eg har tona rutene på TT`n her å den golfen til han Espen..

 

den golfen vart heilt værst med den toningen på rutene.:) speil effekt..

svindyr film:) 300kr metern.:)

 

so dikka får høyra med den nye eigaren om han kan ta noen bilder:)

 

men den var kjempe fet..

 

ska sote den nye bilen til han som bygde den TT`n ein dag oxo.

boost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Den var nesten solgt, men er vist ikkje det enda. bilen er det kenneth (? trur eg) som har stylet, espen har bare skiftet seter og noken små ting, står vel det også i maxpower?

 

såg det var diverst snakk om rosa golf, men den lånte han bare, husker ikkje heilt korleis det var, men noko eu godkjenning var det vertfall.

Golf 4

\____

/__|__\__

|(o)___(o)\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var nesten solgt, men er vist ikkje det enda. bilen er det kenneth (? trur eg) som har stylet, espen har bare skiftet seter og noken små ting, står vel det også i maxpower?

 

såg det var diverst snakk om rosa golf, men den lånte han bare, husker ikkje heilt korleis det var, men noko eu godkjenning var det vertfall.

 

Eg so har gjort alt med den bilen untatt lakking av felga sorte.. setene er det eg som har montert og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår