Wrasko Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Joda. Det er vel intet problem :).. Alle må ikke ta den helt ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 ey, har ikke fått no svar på påmeldingsmail? kunne du prøvd og få sendt på nytt til blahfux@hotmail.com ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hei!! Dette hørtes jo morro ut!! Er det bare å melde seg på, selv om vi ikke er medlem? Eller....? Marthe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hei Marthe, det er bare å melde seg på vettu :) Jo fler jo bedre. Og er flere som ikke er medlem der som skal være med enn de som er medlem ;) Edit: Må vel nesten skrive navn siden du gjorde det.. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Så bra=0) Blir jo en sinnsykt lang tur for oss, men det er jo bare morro! Må bare finne ut hvor mange vi er først før påmelding... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Du Marthe, jeg skal kjøre fra Mysen (ca 15 min fra Rudskogen), og tenkte at jeg skulle få samlet folk fra østlandet ved Skedsmohallen eller lignende, før man i fellesskap kjører den korte turen oppover ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 He he...ja vel da=) Men detta høres bra ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Bra folk er interessert! Skal fikse mailen din;) Bare å melde dere på! Men husk RETT mail adresse og NAVN og bil på påmeldingskjemaet! Og bil etc;) hvor manger dere blir i hver bil. og slikt! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Sånn, da var vi meldt på:) Slenger oss gjerne med på å møte opp ved Skedsmohallen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Det er bra Marthe :) Jo fler, jo bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Har dere i raanercrewet fått påmeldinga mi eller?? Har ikke fått noe bekreftelse av noe slag ennå....! Marthe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Hei Marthe, vet ikke siden det kommer til Tsbusa, men satser på å få tak i han innen imorra, og hvis han ikke har fått den, så kommer jeg tilbake til deg på PM. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 fremdeles ikke satt noe ca dato? pleier forresten gatebil å være 1 uke inn i fellesferien egentlig? og sånn ca, noen som har slått inn reise ruten på gps og skjekket hvor lang tid det er i bare kjøring? somling + festing må legges oppå der igjen ;) Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Gatebil pleier å være i fellesferien ja.. Ca 1 uke uti ja.. Ingen dato er satt før vi vet nøyaktig når Gatebil er.. Og reiseruten bør egentlig være null problem. Kan vel egentlig ta det på under 24 timer.. Men skal prøve å få sjekket det ut litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Har dere i raanercrewet fått påmeldinga mi eller?? Har ikke fått noe bekreftelse av noe slag ennå....! Marthe Hei Marthe! Jo, har selvsagt fått den! Og dere er påført listen, og den oppdaterte listen er opplastet nå, Trykk her for å se den! Dato etc er ikke satt enda, siden vi venter på de eksakte datoene fra Gatebil. Jeg har vært i kontakt med de i Gatebil, og det blir nokk så å si de samme datoene i 2007, men noe endret, pga skuddår etc. Men dette blir selvsagt dere oppdaterte med, via mail'ene deres, og gjennom her. Anbefaler også: Dette forumet, vårt eget. Her kan dere også følge med, her blir det meget ofte snakket om denne turen, i den's egen tråd på det forumet. Det skader ikke å registrere seg der heller, siden det blir sendt ut nyhetsbrev der også. Men det er en ting jeg er redd for, det er at folk melder seg på, men ikke følger med på 'Nyhetene' etc i disse trådene, og de glemmer bare av turen etterhvert... Håper dette IKKE skjer! Om dere lurer på mer, spør her, send meg PM, eller mail: stenvangen@raanecrewet.com Mvh, Sten A. Vangen Arrangør Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg