Tsbusa Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Det er bra noen tar innsitav til det(ekke sikker på åssen det skrives), å ha kolonne til tur og biltreff på bane og slikt. godt jobba gutter, viss dette blir gjennomført:) Takk igjen:) Såklart, det krever endel arbeid, vi er 2 stykker som 'driver' nettstedet/klubben. Og dette går mest økonomisk utover oss da.. Men vi vil gjerne få det til, ivertfall å få lagd en dvd som også vi kan selge, så vi får inn noe penger, som gjør oss 'sterkere'.. :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 jau det er sant. uansett, så blir den dvd solgt. mulig jeg slenger meg med på turer med dere. men det er med det, ingen jobb, ingen penger. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 jeg er ikke sikker paa 0konomien min enda.. men er det mulig om 0konomien samarbeider med meg :p at jeg kan henge meg paa i Haugesund? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 jeg er ikke sikker paa 0konomien min enda.. men er det mulig om 0konomien samarbeider med meg :p at jeg kan henge meg paa i Haugesund? Skal vel gå helt fint det! Men må få lagd til ett system etterhvert, så de som skal henge seg på, vet når og hvor vi er til hvilken tid osv. Men jeg minner på om at dette nødvendighvis ikke er den fastbestemte ruta! men vi sier ifra i god tid før såklart! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hvor stor kosnad blir det ca på en slik tur? om du veit det, Tsbusa. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 høres interesangt ut.. men regner med det blir vill festing alle stedene det blir overnatting? da blir det plutselig enda mere intresangt =) edit: urk åssen skrives egentlig interisangt ? Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 går det ann å få en mere eksakt dato på når avreise starter. må sjekke ut med ferien på jobben! Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 MDS: Vanskelig å si nøyaktig dato enda, siden det "henger" sammen med Gatebil, for turen slutter som sagt inne på Rudskogen. Festing kan det jo bli, men det er ikke planlagt, selvom det er derfor en del av oss har med ekstrasjafører.... Volvo_Rune: Utgiftene blir jo egentlig til det du gjør det til selv... For er jo null utgifter til Raanecrewet.com, men du har jo selvfølgelig utgifter som Mat/drikke/sovesteder (hvis du ikke bruker telt/sovepose), pluss den summen Gatebil koster (var vel rundt 750 per pers og 400 for bil tror jeg det var i sommer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 jau. sant d. får håp æ har råa t d. får d der har æ virkelig lyst t å værra me på. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 du e vel itj trønder du? Skriv bokmål! :P melder meg på om kostnadene ikke blir alt for høye Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Sorry, faen ass. glømmer meg hele tiden. helvettes trøndere si:P får kjøre sammen vi da viper__tsx viss d blir sånn at vi får råa:D kjør sammen t dombås å slikt:D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Sorry, faen ass. glømmer meg hele tiden. helvettes trøndere si:P får kjøre sammen vi da viper__tsx viss d blir sånn at vi får råa:D kjør sammen t dombås å slikt:D om du klarer å henge på så ^^ Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 hahaha. ska ikke vær nå problem det .:D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 MDS: Vanskelig å si nøyaktig dato enda, siden det "henger" sammen med Gatebil, for turen slutter som sagt inne på Rudskogen. Festing kan det jo bli, men det er ikke planlagt, selvom det er derfor en del av oss har med ekstrasjafører.... Volvo_Rune: Utgiftene blir jo egentlig til det du gjør det til selv... For er jo null utgifter til Raanecrewet.com, men du har jo selvfølgelig utgifter som Mat/drikke/sovesteder (hvis du ikke bruker telt/sovepose), pluss den summen Gatebil koster (var vel rundt 750 per pers og 400 for bil tror jeg det var i sommer) jaja det skjønner jeg, ah gatebil datoen er kanskje ikke satt neste år?... hehe fest må jo til =) vi skal jo innom bergen, stavanger, kristiandsand, alle de byene er det bra uteliv i =) og når vi blir såpass mange som det ser ut som er det jo bare å fyre igang fest på hotellrom osv.. hehe.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Dette her virka skam artig.har meldt meg på og sagt ifra til et par kamerater...Supert tiltak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg