Satrixen Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Litt til eller fra har vel ikke noe å si for deg vel???:) Hehe.. Har ikke peng i rævva heller da.. :) Blir student snart så greit å ha litt penger på lur! ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hvordan gikk det med øyelokka? Joda, øyelokka er av de.. Men de satt jo med et par flasker lim lissom! Så måtte dra ille i dem så de fikk litt juling, men regner med jeg får de greit på igjen.. Har ikke gjort det ennå, lurer litt på hva jeg skal prøve å feste med.. :titties: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 meget pen golf, lykke til videre.. Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hva med å ikke sette på lyktelistene igjen? Synes det er finere uten egentlig... Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hva med å ikke sette på lyktelistene igjen? Synes det er finere uten egentlig... heeelt enig! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Kul den golfen din,liker fargen på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Takker for alle kommentarer! øyelokka er smekka på igjen de se.. ;) Se om jeg får lagt ut bilde av den brått, blir vel antakeligvis vinterdekk fra i morgen av så. Blir litt mer bad look med de på synes jeg! :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Bråslenge inn de bildene jeg snakka om da.. :p Nå er vinterhjula satt på, så mista litt av sjarmen da! Hehe.. Men 16" er greit på vinteren synes nå jeg.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Pen golf du har.hvor kjøpte du felgene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Så var turen kommet til interiøret.. Synes ikke akkurat det standard velour interiøret kledde bilen lenger. Fant et svart/blått stoff sportsinteriør på Norsk Bildesenter som jeg likte! Tok da turen inn til Lier etter jobb i går og henta det..! Vil nok tro dette har stått rolig en god stund, så det trengte en rens, og ikke minst fjerne igjenværende rester av glasskål :p Så da jeg kom hjem i dag begynte jeg å rense det, og få det strøkent.. Etter noen timer ble det bra og demontering begynte! Utrolig hvor fort det går å ta ut bakseter og framseter i golf.! Fikk gjort ferdig bak og satt inn setene foran i kveld.. Har et problem med det armlene jeg har, det passer jo det andre interiøret, og blir jo et hull der hvis jeg fjerner det. Finne et armlene i svart stoff? Har ikke fått testet varme i setene eller noe slikt, bilen det har sittet i hadde kun gått 50k så regner med det er i orden! Hva synes dere? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Så veldig bra ut;) tenkte å fikse litt på interiøret selv. Får kjøpt skreddersydde skinn trekk fra http://www.hts.no/pdf/setetrekk_2006.pdf koster sef noen lapper mer enn de billig greiene på netthandel, men så ser det jo også ut deretter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Ja, tenkte på det selv egentlig, men fikk dette her til en såpass grei pris at det ikke var noe å lure på.. :) Spørs vel hvor lett det er å bli kvitt det gamle interiøret men! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 alt går an å selge.. til den rette prisen så klart..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 jeg skal ta utbegge framsetene i dag. skal blant annet fikse en airbag på passasjersiden. er dette noe stor sak? noen tips? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Ikke no stress å løsne setet hvertfall! Du må løsne to stk 45 torx skruer foran på sete, og skru av de deklene som ligger på skinnene setet er montert på. Da er det bare å dytte setet ut av skinnene. Da kan du løsne på airbag og varme kontakten under sete og løfte det ut! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg