Hans Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Fikke høre i sta at 240 einer seg bedere å bygge med V8 enn 740 pga noe understell å sånn.. Stemmer dette..? Hva er forskjellen? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Det skulle ikke ha noe som helst å si, vil tro det er bittelitt enklere med 740... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Av ren nysjerrighet, hvordan er det med godkjenning av v8 i 740 kontra 240? Ser at i volvos godkjente produktendringer er det et punkt om v8 for 240 mens 740 kan ombygges til alle volvo bensinmotorer så lenge de er under 238(?)hk. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Får godkjennt begge deler. Samma krava. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hva med 140 og 8r? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Var en kar som kjøpte seg en 142 og en caprice for dette formålet, men det ble droppet da det visst seg at det ikke var mulig å godkjenne. 164 muligens. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ulfern: det er litt vanskelig med tanke på at man i utgangspunktet ikke får godkjent så mange hk i en 14x/16x... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 155hk å 210nm i 140 .vekta spiller åsså en rolle her,men rover/olds/buick 215 alumotorn får du godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 du kan jo sette i noe av det stusseligste gm kom med da.. de var nede på 150 ellerno? så sette i noe mer senere.. da er den veffal godkjent med 8r Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ulfern skrev: du kan jo sette i noe av det stusseligste gm kom med da.. de var nede på 150 ellerno? så sette i noe mer senere.. da er den veffal godkjent med 8r den slappeste 305'n er vel ikke på mer enn 105 hk... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzoman Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hans skrev: Får godkjennt begge deler. Samma krava. Mener og å ha fått med meg det at 740 kan godkjennes med mere effekt pga bremsene. Største motorn i 240 er jo på 155 mot 180 i 740? Siter 94 E280-24,90 200E,84 300TDT,85 190E,81 230CE,78 300D,77 Impala Coupe,88 Scorpio 2,4i RS,71 Ford 20M HT,69 Ford 20M xl HT,69 Volvo 164. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 220 hk i 240 238 hk i 740 Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/lysakerbil/volvogodkjenteproduktendringer.pdf !!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 VCE skrev: den slappeste 305'n er vel ikke på mer enn 105 hk... Det har vel litt med moment å gjøre og.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 140 får du godkjent med 180hk 22kpm. 160 får du godkjent med rundt 200hk 28kpm Rover er ok men SBC er for tung med for mye moment. MEN få tar i en 140 Før 71 så slipper du og forholde deg til typegodkjenning og alt er MYE enklere. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.